יואב אלי – להנהלת ארגון התאגידים

יואב אלי, נבחר אתמול כחבר בהנהלת ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, במקום נורה סיפרמן שפרשה מהאיגוד.יואב אלי, שהוא שותף ומנכ"ל משותף בחברת השילוח אביעד עובד במקצוע כ-30 שנה. ב-1988 ביחד עם אבי כהן הוקמה חברת אביעד, כאשר שניהם משמשים כמנכ"ל


00:00 ,19.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

יואב אלי, נבחר אתמול כחבר בהנהלת ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים, במקום נורה סיפרמן שפרשה מהאיגוד.
יואב אלי, שהוא שותף ומנכ"ל משותף בחברת השילוח אביעד עובד במקצוע כ-30 שנה. ב-1988 ביחד עם אבי כהן הוקמה חברת אביעד, כאשר שניהם משמשים כמנכ"לים משותפים ובעלים.


חברת אביעד כוללת מספר חברות ובהן חברת האם אביעד לוגיסטיקה ועמילות מכס, וחברת TPLהעוסקת באיחסון והפצה.
 
בעקבות פרישת נורה סיפרמן, שפינתה מקומה באיגוד נערכו בחירות בין חברי האיגוד שבהן נבחר יואב אלי.
 
יואב אלי: "בהנהלת אגון התאגידים יש כיום צוות הכולל אנשים עם רקעים שונים, בגילאים שונים ועם כשירויות לפעול להצלחה ולקידום נושאים רבים".
 
יואב אלי מונה כאחד הנושאים החשובים את נושא ההשכלה הפורמלית והמקצועית של חברי הארגון, בנושא זה יש כבר מגעים עם אוניברסיטת בר-אילן, ובזה הוא מוכן לתרום, ביחד עם שלמה שרון המכהן כיו"ר הארגון, אשר לדבריו מקדיש את רוב זמנו לנושא זה.
 
יואב אלי מזכיר גם נושאים נוספים שיש לטפל בהם, כמו למשל אחוד הכוחות של חברי הארגון שיכול להביא לניצול הכוח העומד לרשותו בכדי להוזיל עלויות, לקדם נושאים מקצועיים שונים, לטפל ב"לקוחות עוקץ" (לקוחות שעוברים מחברה לחברה ומשאירים חובות בכל מקום) כמו גם ביחסים עם המכס, שאפשר לדעתו, לקרב יותר ולצמצם פערים.
 
לדבריו, יואב אלי מוכן לתרום מזמננו וממרצו לטובת הארגון ולטובת חבריו ובכך הוא רואה את תפקידו.