חברת אמקס KN תייצג את נמל קופר בישראל

בטכס החתימה על ייצוג נמל קופר בישראל, שנערך ביום א' ה- 16 בפברואר 2003 במלון דן פנורמה בחיפה, נכחו נציגי נמל קופר שכללו את מנכ"ל נמל קופר- מר קורליץ', ומנהל המכירות של הנמל – מר גורטן. מטעם חברת אמקס KN חתם על הסכם הייצוג מר יוסי כהן, מנכ"ל אמקס


00:00 ,17.02.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בטכס החתימה על ייצוג נמל קופר בישראל, שנערך ביום א' ה- 16 בפברואר 2003 במלון דן פנורמה בחיפה, נכחו נציגי נמל קופר שכללו את מנכ"ל נמל קופר- מר קורליץ', ומנהל המכירות של הנמל – מר גורטן. מטעם חברת אמקס KN חתם על הסכם הייצוג מר יוסי כהן, מנכ"ל אמקס.
 
משמעות ייצוג נמל קופר בישראל, על ידי אמקס KN, כוללת את המרכיבים הבאים :
-          לפעול להגדלת כמות המטען העוברת או מאוחסנת במסגרת התשתית של נמל קופר.
-          רכישת לקוחות חדשים, המייבאים לישראל מטען, העובר דרך הנמל.
-          בדיקה והכוונה של מטענים רלוונטים פוטנציאליים בשוק היבוא והיצוא והפנייתם להובלה דרך הנמל.
-          בדיקת אפשרויות של יצירת קשרים עסקיים הקושרים בין פעילות הנמל לבין מדינות נוספות המצויות בשרשרת מעבר הסחורות.
 
בטקס נכחו בין השאר מר יורי מנדלר מהנהלת חברת צים, מר עדי רוזנפלד המשמש כקונסול הכבוד של סלובניה בישראל, מר יורם ארבל - גזבר לשכת המסחר בחיפה ומנהל לשכת סוכני המכס בחיפה והצפון, מר ברי פינטוב - מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים ואורחים מכובדים נוספים.
 
יצויין כי לקראת סוף מרץ השנה מתוכנן בישראל סמינר על נמל קופר ועל האפשרויות הלוגיסטיות שהוא מציע. הסמינר יערך בשיתוף פעולה עם אגוד לשכות המסחר, אגוד המשתמשים בהובלה ימית, מכון היצוא וארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים. סמינר שני, מאוחר יותר, מתוכנן להתקיים בסלובניה.
 
חברת אמקס KN תייצג את נמל קופר בישראל
בתמונה : מר יוסי כהן, מנכ"ל אמקס ומר קורליץ', מנכ"ל נמל קופר חותמים על ההסכם.
 
 
אודות נמל קופר :
נמל קופר, בים האדריאטי, נמצא בצומת חשובה של סחר בין הים התיכון לבין מדינות אירופה, במזרחה, בצפונה ובמערבה. נמל קופר הינו רב תכליתי, מציע שרותים מגוונים ב- 11 טרמינלים, כמו למטען כללי, פירות ירקות ומוצרים מתכלים, בעלי חיים, מכולות, מכוניות וגלנוע, עץ, צובר יבש, מחצבים, פחם וכו'. המסופים של נמל קופר מחוברים ישירות למסילות הרכבת ובכך הנמל מציע גם תמיכה לוגיסטית ושיווקית.