ה"קרגו קלאב" נפרד ממנכ"ל ממן היוצא

כנס ה"קרגו קלאב" של ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים הפך בשנים האחרונות לאחד הארועים המרכזיים בענף התובלה והלוגיסטיקה ואתמול, כמיטב המסורת, הוא משך אליו מוזמנים רבים מכל מגזרי התובלה והלוגיסטיקה בישראל


00:00 ,19.09.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

כמדי שנה וכחלק מהמסורת התקיים אמש כנס ה"קרגו קלאב" של ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים במלון שרתון תל אביב. הכנס משך אליו כ- 150 מוזמנים בקירוב מכל מגזרי התובלה והלוגיסטיקה והוא לווה בהרצאה מרתקת של המזרחן ד"ר גיא בכור.
 
כנס ה"קרגו קלאב" של ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים הפך בשנים האחרונות לאחד הארועים המרכזיים בענף התובלה והלוגיסטיקה ואתמול, כמיטב המסורת, הוא משך אליו מוזמנים רבים מכל מגזרי התובלה והלוגיסטיקה בישראל.
 

את הכנס הינחה שלמה שרון, יו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים שבירך את המוזמנים בברכת שנה טובה וניצל את ההזדמנות להודות לאלי דלאל, המנכ"ל היוצא של חברת ממן. לדברי שרון, אולי היה זה ריח התחרות שנישא באוויר אך העובדה היא שחל שיפור ברמת השירות שממן מעניקה לציבור המשתמשים. הוא הודה לדלאל על שבע שנים של עבודה משותפת. דלאל, מצידו, הודה לנוכחים ואמר: "אני בטוח שמוטי לוין יעשה עבודה טובה כמוני ואפילו יותר טובה".
 
גם עמי סגל- ראש מינהל המכס, ויחזקאל דסקל- מנכ"ל איגוד לשכות המסחר, נשאו דברים קצרים ובירכו את הנוכחים בבירכת שנה טובה. ולאחריהם נשא המזרחן, ד"ר גיא בכור, הרצאה מרתקת על מדינות המזרח התיכון ויחסן לישראל.