ארגון הגג של סוכני המכס יקיים הדרכה פנים ארגונית על התהליך החדש לקליטת חומ"ס בממ"ן

מר ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים מוסר כי ארגון הגג יקיים הדרכה פנים ארגונית, לחברי הארגון, אודות התהליך החדש לקליטת חומרים מסוכנים בממ"ן. הנוהל החדש לקליטת מטענים מסוכנים בממ"ן ייכנס לתוקפו החל מה- 1 ביוני 2003


00:00 ,16.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מר ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים מוסר כי ארגון הגג יקיים הדרכה פנים ארגונית, לחברי הארגון, אודות התהליך החדש לקליטת חומרים מסוכנים בממ"ן. הנוהל החדש לקליטת מטענים מסוכנים בממ"ן ייכנס לתוקפו החל מה- 1 ביוני 2003. את הנוהל החדש פרסם מינהל התעופה האזרחי, ביום 10 לדצמבר 2002 .החל מ- 1 בינוי 2003, יקלטו מטענים מסוכנים בממ"ן אך ורק לפי נוהל מס' 05-507 אותו פרסם המינהל.

מר פינטוב מציין כי לצורך הצגת הנוהל בפני מנהלי ועובדי מחלקות היצוא האווירי בחברות השילוח הבינלאומי, יזמה הנהלת הארגון הדרכה פנים ארגונית שבה יוצג הנוהל החדש על ידי הגברת טניה אדלשטיין, מרכזת בכירה בתחום מטענים מסוכנים במינהל התעופה האזרחית. לאור חשיבות הנושא מומלץ כי חברות העוסקות ביצוא מטענים מסוכנים באוויר ישלחו נציג למפגש.

הכינוס יתקיים ביום ב', 31 למרץ 2003 , בשעה 14:00, באולם הוועד בבית לשכת המסחר תל אביב יפו, קומה ב' ,ברחוב החשמונאים 84, תל–אביב.

מר פינטוב מדגיש בהודעותו כי עקב אילוצי מקום, הוקצבו מספר מצומצם של מקומות לכל חברה. המעוניינים להשתתף בפגישה מבקשים לפנות למזכירות הארגון, באמצעות פקס שמספרו 5619027 03 ולציין בפנייתם את שם החברה, את שמו של הנציג מטעמה שייקח חלק במפגש, את הטלפון הישיר שלו ואת מספר הטלפון הנייד.

בנוסף, אלה מבין החברים המעוניינים לקבל העתק מהנוהל החדש בפקס לפני מועד הפגישה מתבקשים לצרף בפנייתם למזכירות הארגון כי הינם מעוניינים לקבל העתק של הנוהל החדש ולציין את מספר הפקס שאליו ההעתק יישלח.