ארגון הגג של סוכני המכס יעזור בהדרכת עובדי המכס הפלשתינאי.

מר שלמה שרון יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים ומר יורם ארבל, יו"ר לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים חיפה והצפון נפגשו לאחרונה לפגישה ראשונה עם מנהל המכס הפלשתינאי מר חאתם יוסף.


00:00 ,24.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מר שלמה שרון יו"ר ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים ומר יורם ארבל, יו"ר לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים חיפה והצפון נפגשו לאחרונה לפגישה ראשונה עם מנהל המכס הפלשתינאי מר חאתם יוסף.

 

מר שלמה שרון מסר כי במהלך הפגישה הציג האורח הפלשתינאי את מבנה מערכת המכס הפלשתינאית ואת מכלול הבעיות עימן על המערכת להתמודד, ביניהן חוסר בכוח אדם מיומן והעדר מערכת גביה מסודרת.

 

שרון הוסיף כי האורח בקש את עזרת ארגון הגג בהדרכה מעשית של עובדי המכס הפלשתינאי במשרדיהם של סוכני המכס הישראליים ובמקביל, גם בהדרכה עיונית של עובדי המכס הפלשתינאי הן במישור המכסי והן בנושאי השילוח הבינלאומי וסחר החוץ.

 

מר שלמה שרון ומר יורם ארבל הביעו נכונות מלאה לתמוך בבקשותיו של מנהל המכס הפלשתינאי וסוכם כי ארגון הגג יעביר למכס הפלשתינאי תוכניות הדרכה וכן יעזור בביצוען.

 

שרון הוסיף עוד כי ארגון הגג רואה חשיבות רבה ליצירת ערוץ תקשורת ישיר מול הנהלת המכס הפלשתינאית וזאת לאור היקף היבוא הרב לרשות והבעיות עימן מתמודדים חברי הארגון במסגרת שחרור סחורות ליבואני הרשות.