שרגא ברוש מונה גם השנה ליו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים

נשיא התאחדות התעשיינים נבחר שוב לכהן בתפקיד אותו הוא ממצא ברציפות מאז שנת 2005. לשכת התאום של הארגונים הכלכליים נועד לקידום האינטרסים של הארגונים הכלכליים ויחסי עובד ומעביד


00:00 ,26.01.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

נבחר שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים נבחר היום לכהן שנה נוספת כיו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים.שרגא ברוש מכהן בתפקיד מאז ינואר 2005.

לשכת התאום של הארגונים הכלכליים הינו גוף שהוקם בשנת 1966, ומהווה מסגרת פדרטיבית של ארגוני מעבידים במגזר הפרטי. מטרות הארגון הן לאגד את הארגונים הכלכליים לארגון-גג משותף, לקדם את היוזמה החופשית בתחומי משק המדינה, לייצג את האינטרסים המשותפים של הארגונים הכלכליים, לקדם יחסים תקינים בין מעסיקים ועובדים ולקדם את האינטרסים של הארגונים הכלכליים בכל הנוגע למערכת המסים השונים.

מהתאחדות התעשיינים נמסר כי, בין הנושאים שקודמו על ידי לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים: הסכם פנסיה חובה לכלל העובדים, הסכם שכר מינימום, עסקת החבילה שנחתמה בין לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, ההסתדרות והממשלה ביוני 2009 ועוד.

בין חברי הארגון: נשיא התאחדות הקבלנים והבונים בישראל, ניסים בובליל; נשיא איגוד הבנקים בישראל יאיר סרוסי; נשיא התאחדות המלונות בישראל עמי פדרמן; נשיא התאחדות האיכרים בישראל דובי אמיתי; יו"ר התאחדות חברות לביטוח חיים בע"מ, כהן יונל; נשיא להב - לשכת ארגוני העצמאים בישראל יהודה טלמון; נשיא התאחדות תעשייני היהלומים בישראל, מוטי גנץ; נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל, יהודה אלחדיף; יו"ר הארגון הכל ארצי של מפעלי השמירה בישראל, דוד לוי; יו"ר האיגוד הארצי למסחר בישראל, איתן אביבי; יו"ר התאחדות הסוחרים בישראל, יאיר קורח; יו"ר התאחדות ענף הקולנוע בישראל יורם גלובוס; יו"ר האיגוד הכל ארצי של חברות הניקיון והתחזוקה בישראל, איציק סבג; יו"ר ארגון חברות לאספקת שירותי משאבי אנוש בישראל, דליה נרקיס.