יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד נפגש היום (ג׳) עם ראשי ועדים גדולים במשק לדון בהמשך הצעדים. ראשי הוועדים התחייבו שלא לכלול בחבילות השי לחג את מוצרי דיפלומט, שסטוביץ וקימברלי קלארק.
בפגישה אמר בר-דוד: ״הצלחנו אחרי שבוע של מאבק להכניס לתודעה של העובדים והאזרחים שאנחנו לא פראיירים. אי אפשר לשלוט בנו ולהעלות מחירים מתי שרוצים. אני מקבל תגובות מצוינות מהשטח. גל העליות נבלם, אבל זה לא מספיק. המהלך שלנו ארוך טווח. זו לא מחאה שלי אלא של כולנו. לא ייתכן שבאירופה ובארה"ב המחירים זולים בשליש ובשני שליש לעומת ישראל. אנחנו הגוף האחראי והיציב במדינה, ואם הממשלה לא תייצר שינוי המחאה תגיע גם אליה. אני קורא לאזרחים: יש אפשרות לשנות, אל תשבו בבית. תקנו חכם, תקנו כחול-לבן״.
בפגישה השתתפו: יאיר כץ (התעשייה האווירית), מיקו צרפתי (חברת חשמל), אייל אלי (מגה), פרוספר בן חמו (שירותי בריאות כללית), קרן אופק (פרטנר), יחיאל שמן (פלאפון), אלירן קוזליק (טבע), ואדים אבנשטיין (רשות המסים), רמי בן-גל (עיריית ת"א-יפו), אריאלה סיסו (שופרסל), מזל גולן (משרד הרווחה), ד"ר יובל מזר (בנק ישראל), מזל בובליל (אוצר החייל), רוני גרפונקל (בנק הפועלים), רפי קזלקופי (בנק דיסקונט), רוני רז (כלל ביטוח), אלי בדש (מנהל ומשק ופרא-רפואיים), משה חדד (רותם אמפרט), שמעון תורג'מן (איכילוב), קותי דרעי (מכון וינגייט), ירון צרפתי (ביטוח לאומי), לימור ליברמן לביא (בזק בינלאומי) ושרון בן יצחק (אל על).
במקביל ממשיכים זה היום השני מאות עובדי וחברי ההסתדרות, פעילים, אנשי מרחבים והנוער העובד והלומד לפקוד עשרות מרכזי קניות ברחבי הארץ. הפעילים מחלקים לצרכנים חומרי הסברה, חולצות ושקיות רב-פעמיות לרכישת מזון, מסבירים להם איך לקנות חכם ומסייעים בהרכבת סל מוצרים מוזל ונגיש.
ההסתדרות ממשיכה בקמפיין שכולל פרסום בטלוויזיה, פריסה של שלטי חוצות, הפצת חומרי הסברה ומודעות בעיתונות. מיליוני נהגים כבר נחשפו לקמפיין דרך אפליקציית ווייז. ההסתדרות ממשיכה לקבל פניות נוספות להצטרף למאבק מפעילים חברתיים, ועדים ואזרחים.