קבוצת חיפה השיקה 15 פרויקטים בשווי 80 מיליון דולר

״קבוצת חיפה״ מרחיבה את מפעל ״חיפה נגב טכנולוגיות״ הממוקם במישור רותם בהשקעה של כוללת של כ-1.2 מיליארד שקלים בתשתיות ובמתקנים לייצור דשנים מיוחדים


10:53 ,26.05.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול התקיים במפעל ״חיפה נגב״ של קבוצת חיפה טקס חנוכת פרויקטים סביבתיים בנוכחות השרה להגנת הסביבה ח״כ גילה גמליאל ואנשי המקצוע במשרד להגנת הסביבה, מנכ״ל קבוצת חיפה מוטי לוין, ראשי רשויות ואישים בכירים נוספים בנגב.

 

״קבוצת חיפה״ מרחיבה את מפעל ״חיפה נגב טכנולוגיות״ הממוקם במישור רותם בהשקעה של כוללת של כ-1.2 מיליארד שקלים בתשתיות ובמתקנים לייצור דשנים מיוחדים. באירוע שהתקיים במפעל במישור רותם נחנכו 15 פרויקטים סביבתיים חדשניים של קבוצת חיפה שהינה מובילה עולמית בתחום ״החקלאות המדויקת״, בשווי של 80 מיליון דולרים.

 

באירוע השתתפו השרה להגנת הסביבה ח״כ גילה גמליאל ואנשי המקצוע במשרד להגנת הסביבה, מנכ״ל קבוצת חיפה מוטי לוין, מנכ״ל מפעל ״חיפה נגב״, אביב סמוראי, ראש עיריית דימונה וסגן יו״ר השלטון המקומי בני ביטון וראש המועצה האזורית תמר, ניר ונגר.

 

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל: ״המדיניות שאנחנו מובילים במשרד להגנת הסביבה דורשת השקעה משמעותית מצד התעשייה. אנחנו מברכים על ההתקדמות שנעשית בתחום הסביבה, אך לא נרפה ונמשיך להקפיד על העמידה של המפעל בסטנדרטים הסביבתיים ולפקח ולוודא כי כלל הדרישות שלנו מתבצעות. כמפעל גדול ומשפיע בתעשייה הישראלית, על כתפיכם מונחת גם אחריות ציבורית וסביבתית גדולה״.

 

מוטי לוין, מנכ״ל קבוצת חיפה: ״לקבוצת חיפה חיבור עמוק לסביבה ולתחום הקיימות. מוצרי חיפה מספקים פתרונות להפקת מקסימום תוצרת במינימום שטח, תוך צמצום שימוש במים והימנעות מפגיעה באדמה, במקורות המים ובפליטות גזי חממה. כך גם לגבי שרשרת הייצור והפרויקטים הסביבתיים אותם אנו משיקים כאן היום. תכנית ההשקעות של קבוצת חיפה בגובה של 1.2 מיליארד שקל להכפלת כושר הייצור, כוללת השקעה מסיבית בתשתיות ובמתקנים שונים כאשר נושאי הסביבה והבטיחות נמצאים בראש מעייננו. מדובר בתוכנית שתיתן תנופה משמעותית לאזור הנגב כולו, לפארק התעשיות ולערים הסובבות ותספק מקומות תעסוקה נוספים בדרום״.