חברת Wipro גבעון זכתה בפרס מצוינות של בואינג

החברה הישראלית מייצרת מכלולים רבים למטוס הדרימליינר החדיש בעולם 787-10, שנחת שלשום בארץ. לחברה חוזים עם בואינג הכוללים ייצור ואספקה של מכלולי טיטניום ליותר מ-400 מטוסי 787 דרימליינר חדישים


11:09 ,02.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת WIPRO גבעון, יצרנית המכלולים התעופתיים הישראלית, שרכיבים רבים מתוצרתה נמצאים גם במטוס הדרימליינר החדיש בעולם 787-10 שנחת אתמול בארץ, זכתה זו השנה החמישית ברציפות בפרס המצוינות של חברת בואינג. בואינג מעניקה מדי שנה את הפרס לקומץ ספקים המפגינים ביצועים יוצאי דופן בתחום האיכות והאספקה.

 

גוני לצטר, סמנכ״ל פיתוח עסקי בחברת Wipro גבעון: ״מדובר באחד הפרסים היוקרתיים ביותר בתעשיית התעופה העולמית, בדגש על העובדה שמדובר בביצועים הנמדדים על בסיס שוטף ומתמשך. לכן, אין די בהשקעת מאמצים חד פעמיים; על מנת לזכות בפרס עליך להיות הכי טוב, בכל זמן, ללא יוצא מן הכלל. אנו רואים חשיבות עליונה להמשיך ולהדק את השותפות עם בואינג ולהעניק לה את השירות הטוב ביותר. שיתוף הפעולה של בואינג עם התעשייה הישראלית נמשך כבר למעלה מ-40 שנה ו- Wipro גבעון היא החברה הישראלית הראשונה הזוכה בפרס המצוינות חמש שנים ברצף״.

 

חברת WIPRO גבעון, יצרנית המכלולים התעופתיים הישראלית, שלה מפעלים בקריית ביאליק וסמוך לעיר סיאטל בארה״ב ואשר נרכשה בשנת 2016 על ידי קבוצת הענק ההודית Wipro זכתה לאחרונה במספר חוזים חדשים עם ענקית התעופה בואינג. החוזים כוללים ייצור ואספקה של מכלולי טיטניום ליותר מ- 400 מטוסי 787 דרימליינר החדישים, בהם בין השאר מצטיידת גם חברת אל על. Wipro גבעון משתתפת בפרויקט ה-787 דרימליינר למעלה מ-10 שנים, ובמסגרת זו נרקם שיתוף פעולה מוצלח ומתמשך בין החברה הישראלית-הודית, לבין בואינג. כיום, ניתן למצוא מכלולים תעופתיים מתוצרתה של Wipro גבעון על כל דגמי המטוסים האזרחיים של בואינג.

 

קבוצת Wipro היא אחת מהקבוצות העסקיות הגדולות והמובילות בהודו ובראשה עומד מר עזים פרמג׳י, המדורג ע״פ דירוג פורבס כאדם השני בעושרו במדינה ובמקום ה-36 בעולם.