התאחדות התעשיינים: שלום זידלר מונה ליו"ר איגוד המזון

יו"ר קבוצת ויסוצקי יחליף בתפקיד את איציק תמיר שפרש מהתפקיד. זידלר: אמשיך ואפעל למען איגוד המזון וחבריו


12:04 ,23.11.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר קבוצת "ויסוצקי", שלום זידלר, מונה ליו"ר איגוד המזון של התאחדות התעשיינים. זידלר יחליף בתפקיד את מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות לשעבר, איציק תמיר, שפרש לאחר ארבע שנים בתפקיד.  

 

במסגרת תפקידו החדש יפעל זידלר בנחישות יחד עם הנהלת האיגוד לשמור על תדמיתה ומעמדה של תעשיית המזון תוך התמודדות עם האתגרים הניצבים בפניה.

 

שלום התחיל את פעילותו בתעשייה בתחילת שנות ה-70 של המאה הקודמת, בתום לימודיו האקדמיים בלונדון, שם למד תואר ראשון בניהול ב- City of London Polytechnic.

במקביל למד את ענף התה מיסודו - סחר בתה, טעימת תה, ורכישות תה בבורסה.

 

לאחר שובו ארצה השתלב זידלר בתפקידים שונים בעסק המשפחתי שנוסד ברוסיה לפני כ-170 שנה ובארץ ב-1936. משנת 1979 הוא כיהן כמנכ"ל החברה ובשנת 2006 פינה את מקום המנכ"ל והפך ליו"ר הפעיל של החברה.

 

לצד עבודתו במפעל המשפחתי, זידלר פעיל מאוד בהתאחדות התעשיינים מזה עשרות שנים- הוא כיהן כחבר הנשיאות של ההתאחדות מספר קדנציות, כיו"ר ועדת הכספים של ההתאחדות וכחבר הנהלת איגוד תעשיות המזון של ההתאחדות. זידלר נשוי+2. גר בתל אביב.

 

יו"ר קבוצת ויסוצקי, שלום זידלר: "בהכירי את תעשיית המזון הבינלאומית, אני יכול להעיד כי תעשיית המזון הישראלית היא מהתעשיות המתקדמות ביותר. דאגתה הגדולה ביותר היא הצרכן הישראלי, הנאתו ובריאותו. זאת לצד התרומה העצומה של תעשיית המזון למשק, לכלכלה הישראלית וליצירת מקומות תעסוקה לעשרות אלפי עובדים. אני מודה לאיציק תמיר על תרומתו הגדולה לאיגוד במהלך כהונתו ומבטיח כי אמשיך ואפעל למען איגוד המזון וחבריו".

 

מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות לשעבר ויו"ר איגוד המזון הפורש, איציק תמיר: "היום אני מסיים תקופה בת ארבע שנים בתפקידי כיו"ר איגוד תעשיות המזון. תפקיד שמילאתי מתוך כבוד ותחושת שליחות של תעשייה מפוארת, שרבים ממפעליה מהווים את התשתית למדינה עוד טרום הקמתה. תעשיית המזון מתמודדת לאורך השנים עם אתגרים רבים ומורכבים, אך לאורך כל הדרך אנו שומרים על הקשר ההדוק שלנו עם הציבור הישראלי וטעמו הייחודי. אני מאחל לידידי שלום זיידלר הצלחה בתפקידו החדש ומודה לכל חברי איגוד תעשיות המזון ומנהלת האיגוד, עו"ד גליה שגיא, על השותפות והתמיכה לאורך הדרך".