ההסתדרות עומדת מאחורי קמפיין שקורא לשים לב למוצרים ישראליים

הלב האדום ששטף בימים האחרונים את הרשתות החברתיות, הטלוויזיה והעיתונים, היה טיזר לקמפיין חדש של ההסתדרות. באמצעות מהלך זה מבקשת ההסתדרות לתת רוח גבית לתעשייה ולעובדים בישראל


13:50 ,06.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

קמפיין חדש של ההסתדרות ״שמים לב למוצרים ישראליים״ - הוא התשובה ללב האדום והמסתורי שהציף בימים האחרונים את הרשתות החברתיות, את הטלוויזיה ואת העיתונים. באמצעות מהלך זה מבקשת ההסתדרות לתת רוח גבית לתעשייה ולעובדים בישראל. 

 

הקמפיין כולל סרטונים לטלוויזיה ולדיגיטל, תשדירים לרדיו, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים. הוא צולם בחברות שונות בכל הארץ ומציג תעשיות כמו חקלאות, מזון, תיירות, תעופה, בנייה ודפוס. 

 

יו״ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר: ״ערבות הדדית היא היכולת של כל אחד ואחת מאיתנו לסייע לצמיחתה של הכלכלה הישראלית, בין היתר באמצעות חיזוק המפעלים והחברות אשר פועלים בארץ ומספקים פרנסה למאות אלפי עובדים ועובדות מדרום ועד צפון. זוהי שרשרת של סיוע הדדי ואנו חלק ממנה. עם זאת, גם על התעשיינים ועל בעלי העסקים מוטלת האחריות לשים לב שהמוצרים שהם מייצרים יהיו באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים״.

 

יו״ר אגף הסברה, דוברות ופרסום בהסתדרות, יניב לוי, אמר כי: ״הקריאה לשים לב למוצרים שמיוצרים בארץ או לשירותים שמעניקות החברות הישראליות, נועדה להגביר את המודעות למכלול השיקולים שנלווים לכל החלטה צרכנית. בכל פעם שאנחנו עומדים מול העגלה בסופר או מזמינים את החופשה המשפחתית הבאה, אנחנו לא בודקים רק עלות, אלא מתייחסים גם לרכיבים נוספים: איכות, אחריות, שירות, בטיחות ויותר מהכל, הערך שמשרתת הרכישה. קמפיין הלב של ההסתדרות מתמקד בדיוק בנקודה הזו״.

 

״בניגוד למהלכים פרסומיים אחרים שניסו לתת גון חיובי או שלילי להחלטה האישית של מה אני קונה, בקמפיין של ההסתדרות אין כוונה לחנך את הצרכן הישראלי או להיכנס לו לכיס. יש לנו עם חכם וכל מה שאנחנו רוצים, זה להביא למודעות את הערך שנותנת לנו הבחירה במוצר ישראלי. בכל פעם שמישהו בוחר במוצר שמיוצר בארץ, אנחנו עוזרים לחזק את הכלכלה המקומית, נותנים דחיפה למפעלים בפריפריה ודואגים למטה לחמן של מאות אלפי משפחות. זה לא אומר לתת עדיפות אוטומטית, אלא פשוט לשים לב, שזה יהיה עוד שיקול״.