"ארז מוצרים טרמופלסטיים" רכשה את מניות השליטה בחברת MACBEAN מדרום אפריקה ב- 3 מיליון ד'

החברה תשקיע עוד כ- 2.5 מיליון דולר בקווי ייצור חדשים במפעל אשר נרכש על ידה;הרכישה תסייע להכפלת כושר הייצור ולמכירות של כ- 80 מיליון ₪ ב- 2005


00:00 ,01.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תשקיע עוד כ- 2.5 מיליון דולר בקווי ייצור חדשים במפעל אשר נרכש על ידה;הרכישה תסייע להכפלת כושר הייצור ולמכירות של כ- 80 מיליון ₪ ב- 2005
 
חברת "ארז מוצרים טרמופלסטיים" מקיבוץ ארז בדרום העוסקת בפיתוח ייצור ושיווק יריעות טרמופלסטיות הודיעה השבוע כי היא השלימה מהלך לרכישת 70% ממניות השליטה של חברת MACBEAN מקיפטאון דרום אפריקה שבבעלותה מפעל העוסק בתחום דומה. תמורת הרכישה שילמה החברה הישראלית כ- 3 מיליון דולר ולדברי משה שוסטק מנכ"ל החברה היא תשקיע בתוך שנתיים עוד כ- 2.5 מיליון דולר ברכישת קווי ייצור חדשים למפעל בדרום אפריקה.
 
לדבריו של מנכ"ל "ארז מוצרים טרמופלסטיים", הרכישה היא חלק ממהלך אסטרטגי משולב שיאפשר לחברה בישראל להיות קרובה ונגישה לחומרי הגלם המשמשים לפעילותה כאשר חלק נכבד מחומרים אלה מקורם כיום בדרום אפריקה. בנוסף תאפשר רכישת המפעל בדרום אפריקה להרחיב את פעילותה של החברה באזורים מרוחקים מישראל כדוגמת אוסטרליה, ניו זילנד וצפון אמריקה.
 
המפעל החדש בדרום אפריקה יופעל בידע ובניהול ישראלי מתוך כוונה להכפיל את פעילותו במהלך השנים הקרובות ולהעמיד את מכירותיו על כ 10 מיליון דולר. עיקר פעילותו של המפעל החדש תתמקד בפרוייקטים בדרום אפריקה (בעיקר יריעות לכיסוי מטענים פתוחים בקרונות רכבת) ובפרוייקטים לאיסום גרעינים בשטחים פתוחים (באמצעות יריעות מיוחדות שפותחו ע"י מהנדסים בארז מוצרים טרמופלסטיים) באוסטרליה.
 
"ארז מוצרים טרמופלסטיים" נחשבת לאחת מהחברות הבינלאומיות המובילות בכל הקשור לייצור יריעות טרמופלסטיות המשמשות את התעשייה העולמית של חגורות הצלה, אסדות וסירות הצלה, כיסויים למשאיות ומטענים פתוחים, איטום גגות וקירות ועוד.
 
החברה, המעסיקה במפעלה בקיבוץ ארז כ- 60 עובדים מייעדת כ- 70% מתוצרתה לייצוא וכ- 30% לשיווק בשוק המקומי. החברה פועלת בארה"ב באמצעות חברת בת בבעלות מלאה (EREZ-USA) הפועלת בעיר שארלוט בצפון קרוליינה וכן היא פועלת באמצעות מפיצים ומפיצי משנה באנגליה, גרמניה, הולנד ומדינות אוקיאניה. החברה מוכרת כמובילה עולמית בייצור יריעות מתוחכמות המשמשות לייצור מוצרי הצלה אוחזות במספר רב של תקני איכות ובטיחות בינלאומיים.