ארגון מגדלי פירות בישראל תומך במאבק עובדי הנמלים להבטחת מקום עבודתם ושמירת זכויותיהם

עמי אוליאל, מנכ"ל הארגון : "הועדים החזקים הם המגן האחרון מפני בריונות הממשלה". ארגון מגדלי הפירות בישראל תומך באופן מלא במאבקם של עובדי הנמלים להבטחת מקום עבודתם ושמירת זכויותיהם, כך אמר מנכ"ל הארגון, עמי אוליאל. לדבריו, הועדים


00:00 ,01.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
עמי אוליאל, מנכ"ל הארגון : "הועדים החזקים הם המגן האחרון מפני בריונות הממשלה"

ארגון מגדלי הפירות בישראל תומך באופן מלא במאבקם של עובדי הנמלים להבטחת מקום עבודתם ושמירת זכויותיהם, כך אמר מנכ"ל הארגון, עמי אוליאל. לדבריו, הועדים החזקים, המחזיקים את היד על "השאלטרים" של המדינה, הם המגן האחרון שנותר מפני הבריונות והכוחניות של שרי הממשלה, השבויים בידי אנשי העסקים ובעלי ההון.

אוליאל אמר שלמרבה הצער רוב המגזרים במדינת ישראל, לרבות המגזר החקלאי, הם חלשים ואין בכוחם לעמוד מול שרי הממשלה. מאבק האמהות החד הוריות הוכיח לכולנו שכאין איום ממשי על הממשלה, שר האוצר והשרים האחרים מרשים לעצמם לפגוע בגסות בזכויות האזרח ואינם מתרגשים משום מחאה.

אוליאל אמר שבין החקלאים ובין העובדים המאורגנים יש אחדות גורל רבת שנים. אנו מקווים שהועדים ידעו לנהוג ביצוא חקלאי באופן מיוחד כפי שהיה בעבר. אולם, יחד עם זאת גם אם נפגע מהשבתת הנמלים, אנו סבורים שהמלחמה על זכויות העובדים היא גם מלחמתנו ולכן נמשיך לתמוך בה.

מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות קרא להתאחדות חקלאי ישראל ולארגוני המגדלים לשוב לחיקה של ההסתדרות, כפי שהיה בעבר. זהו מקומנו הטבעי והבסיס ליצירת חזית אחידה של עובדים וחקלאים במדינת ישראל.