שלמה שני פורש מתפקיד יו"ר האיגוד המקצועי בהסתדרות

ו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, שלמה שני, צפוי לפרוש בקרוב מתפקידו, שאותו מילא שמונה וחצי שנים. המועמדים המובילים להחלפתו הוא עופר עיני, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה. שני אמר אתמול כי הוא זה שיזם את פרישתו מהתפקיד, בשיחה שקיים עם יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ


00:00 ,31.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, שלמה שני, צפוי לפרוש בקרוב מתפקידו, שאותו מילא שמונה וחצי שנים. המועמדים המובילים להחלפתו הוא עופר עיני, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה. שני אמר אתמול כי הוא זה שיזם את פרישתו מהתפקיד, בשיחה שקיים עם יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ. לדבריו, בכוונתו להמשיך בתפקידו השני - יו"ר הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, שבו הוא מכהן מ-89'.

שני הוביל בשנות כהונתו, יחד עם פרץ, כמה שביתות במגזר הציבורי שעוררו ביקורת בשל השפעתן הקשה על המשק. בהן שביתות במשרדי הממשלה, ברשויות המקומיות, ברשות שדות התעופה ובנמלי הים. שני עומד גם בראש הוועדה לתיאום בהסתדרות, הגוף שאליו פונות קבוצות עובדים בכדי לקבל אישור לשביתה.

שני אמר אמש: "דיברתי עם פרץ על רצוני לפרוש, אך לא סיכמנו את מועד עזיבתי ואת זהות האדם שיחליף אותי.

בהסתדרות אמרו אמש כי עיני מתנה את הסכמתו לקבל את תפקיד יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בכך שהוא ימשיך לכהן במקביל כיו"ר הסתדרות עובדי המדינה. עיני סירב להגיב.