עמיר פרץ יעזוב את ההסתדרות – עופר עיני צפוי להחליפו

יו"ר ההסתדרות החדשה בעשר השנים האחרונות, ח"כ עמיר פרץ, הודיע היום במסיבת עיתונאים כי הוא מתכוון לעזוב את ההסתדרות ב - 2 לינואר 2006 וכי הוא מייעד את יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, עופר עיני להחליף אותו בתפקידו


00:00 ,04.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר ההסתדרות החדשה בעשר השנים האחרונות, ח"כ עמיר פרץ, הודיע היום במסיבת עיתונאים כי הוא מתכוון לעזוב את ההסתדרות ב - 2 לינואר 2006 וכי הוא מייעד את יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, עופר עיני להחליף אותו בתפקידו.
 
יו"ר ההסתדרות המיועד, עופר עיני, הוא בן 47. במקצועו הוא יועץ מס מוסמך. הוא נשוי ואב לארבעה ומתגורר בבאר-שבע.
 
עיני נולד וגדל בשכונה ב` בבאר-שבע. אביו עסק במסחר. אחרי שסיים את שירותו הצבאי התקבל לעבודה במס הכנסה בבאר-שבע. שנה אחת לאחר שהחל בעבודתו נבחר לחבר ועד העובדים סניף דרום. לאחר חצי שנה כבש את ראשות הועד. שמונה שנים אחר-כך נבחר ליו"ר הועד הארצי.
 
בקיץ 1999 מונה ע"י יו"ר ההסתדרות, עמיר פרץ, להנהיג את הסתדרות עובדי המדינה האחראית על 60 אלף עובדים. עיני מצא ארגון מפולג ומסוכסך ותוך זמן קצר ארגן אותו מחדש תוך הנהגת שיטה לפיה ועדי העובדים מנהלים את ענייניהם.
 
בסוף 2004 מונה עיני ליו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות. הוא ניהל את המו"מ מול האוצר על השינוי המבני בנמלים והשיג הישגים עבור העובדים, תוך מניעת השבתת הנמלים. כמו-כן הוא הגיע להסכם מול משרד האוצר והתחבורה על הסדר במע"צ והשיג עבור 3,500 עובדי "קלאב מרקט" הקורסת הסכם מול הרוכשת, רשת "שופרסל", שבמסגרתם לא פוטר אפילו עובד אחד ולמרות זאת זכו העובדים לפיצויים מוגדלים במעבר בין שתי רשתות השיווק.