עודד פלר, לקראת הבחירות היום בלשכת המסחר חיפה והצפון: "ריח של תקווה באוויר"

במפגש פעילים ותומכים מסכם שנערך ביום שני 2/1/2005 הודה עודד פלר, המתמודד על תפקיד נשיאות לשכת המסחר חיפה והצפון, לתומכיו, שנקבצו במשרדי "כימוביל" במפרץ חיפה, על התרומה למסע הבחירות ללשכת המסחר, שלו ושל תשעת אנשי רשימתו. הבחירות תיערכנה היום


00:00 ,09.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

במפגש פעילים ותומכים מסכם שנערך ביום שני 2/1/2005 הודה עודד פלר, המתמודד על תפקיד נשיאות לשכת המסחר חיפה והצפון, לתומכיו, שנקבצו במשרדי "כימוביל" במפרץ חיפה, על התרומה למסע הבחירות ללשכת המסחר, שלו ושל תשעת אנשי רשימתו. הבחירות תיערכנה היום.
 
במפגש, בו נכחו עשרות מחברי הלשכה, הציג עודד פלר את עיקרי המצע שלו והדגיש את אמונתו העזה כי הצוות שגיבש בראשותו יוביל את השינוי בתדמית האזור ו"יחזיר את חיפה והצפון למעמדם הראוי במדינה".
 
"אנו מתכננים לפעול בכמה מישורים במקביל ", אמר מר פלר לפעילים. "ראשית נפעל באופן מיידי להגדלת מספר החברים בלשכה. גיבשנו תוכנית מפורטת שתוצג לוועד החדש מיד לאחר הבחירות לקבלת אישורו ואני משוכנע כי מהר מאד נגדיל את מספר החברים באופן משמעותי".
 
"שנית, נפעל, בעזרת לוביסטיים, יחסי ציבור נכונים ומיקוד פעולות, על מנת לקדם את המודעות הציבורית לחשיבות האזור ולדאוג לחלוקה נכונה וצודקת יותר של המשאבים במדינה. חלקנו בעוגה הלאומית חייב לשקף את תרומתנו".
 
"ישנם עוד נושאים רבים שאני מתכוון לטפל ובינהם, הסכמה עם העירייה על מדיניות ארנונה חדשה לעסקים, שיתוף פעולה הדוק עם לשכת הספנות וארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל, הגדלת המעורבות החברתית של הלשכה ומחויבותה לציבור הרחב ועוד", הוסיף.
 
"כאשר החלטתי לפני מספר שבועות להתמודד על נשיאות הלשכה, לא הערכתי את גודל התמיכה והרצון של תושבי האזור בשינוי. הופתעתי מאד ולטובה מנכונות רבים מכם לתרום ולתמוך וממידת ה'לוקל פטריוטיות' הרבה בקרב תושבי חיפה והצפון, אשר הצגת מועמדותי חשפה באופן כה ברור ", הודה מר פלר לפעילים.
 
פלר קרא לחברי לשכת המסחר, בעלי זכות ההצבעה, לנצל את הזכות שנפלה בחלקם, לבוא ולהצביע ובכך לתרום לעיצוב פניה של הלשכה בחמש השנים הבאות.
 
הבחירות, לנשיאות ולבחירת חברי ועד חדשים ללשכת המסחר חיפה והצפון, תיערכנה היום בשעות אחה"צ, בתיאטרון העירוני בחיפה. הקלפיות תיפתחנה בשעה 17:30 ותינעלנה בשעה 19:00