לין: הליכה לעוד בחירות - התאבדות נוספת של המערכת הפוליטית

״החלטה זו תגרום נזקים חמורים למגזר העסקי הפרטי אשר כמעט שליש ממנו נאבק כיום על הישרדותו. על כל הגורמים השפויים בחברה להתגייס נגד הליכה לבחירות נוספות״


12:26 ,01.12.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

״אם כנסת ישראל תקבל החלטה על פיזורה, יהיה זה מעשה התאבדות נוסף שלא יועיל מאומה, ישתק חלקית את עבודת הממשלה לפחות לחצי שנה, ובסבירות גבוהה יוליד מצב פוליטי גרוע יותר מהקיים היום״, כך אמר הבוקר עו״ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, אשר כיהן בזמנו כחבר הכנסת ויו״ר ועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת ה-12.

 

לדברי לין, ״אי אפשר להישאר אדיש למהלך זה. החלטה כזו תגרום נזקים חמורים למגזר העסקי הפרטי אשר כמעט שליש ממנו נאבק כיום על הישרדותו. על כל הגורמים השפויים בחברה להתגייס נגד הליכה לבחירות נוספות״.

 

״עם כל הבעיות הקיימות כיום בתפקוד הקואליציה, כולל טענות על הפרת הבטחות מפורשות וחוסר אמון הדדי, על הממשלה הנוכחית להמשיך ולעבוד יחדיו. זו חובתה״.

 

לין הדגיש כי בחירות נוספות, במיוחד מנקודת מבטה של כחול לבן, יהיו שגיאה חמורה. ״לסיעה זו השפעה רבה בממשלה הנוכחית במספר רב של משרות בכירות. זו הזדמנות לעשייה ולתרומה משמעותית לחברה ולמדינה. אם תהיינה בחירות נוספות, קיימת סבירות גבוהה כי בממשלה הבאה שתקום, לא תהיה ל׳כחול לבן׳ השפעה זו״.