אושר: אופיר גור ישמש מ״מ מנהל מינהל אזורי תעשייה

אופיר גור, המכהן כיום כראש מינהל הפיקוח על היהלומים והיצוא הדו-שימושי, תחת המערך הבינ״ל במשרד הכלכלה והתעשייה, יחליף את נורית צור-רבינו אשר קודמה לאחר שנתיים בתפקידה ומונתה לתפקיד בכיר - ראש מערך תעשייה במשרד. גור יבצע את מילוי המקום, בנוסף לתפקידיו


12:25 ,21.07.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

גור הינו בוגר קורס נספחים כלכליים של המשרד, ושימש בעבר כציר המסחרי בסין וכנספח המסחרי בטייוואן. לגור תואר ראשון ושני במשפטים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב, והוא מוסמך לעריכת דין. מינהל אזורי תעשייה במשרד הכלכלה והתעשייה מהווה זרוע ממשלתית למינוף ולקידום אזורי התעשייה בישראל והוא אחראי על אחד מכלי הסיוע החשובים במשק הישראלי לפיתוח התעשייה, למיגור האבטלה ועידוד הצמיחה ביישובי הפריפריה.

 

מנכ״ל משרד הכלכלה והתעשייה, אמנון מרחב: ״מינהל אזורי תעשייה הוא זרוע מרכזית במשרד הכלכלה והתעשייה, הפועלת להקצאת קרקעות לתעשייה בעיקר באזורי הפריפריה. אחת ממשימותיו המרכזיות של המינהל בימים אלו, הנה פעילות משותפת עם הרשויות המקומיות לעידוד והאצת השקעות בתעשייה, בדגש על אזורי הפריפריה. על אף הביקושים הגדולים, עלות הקרקע לתעשייה עדין גבוהה ואינה מעודדת השקעות אלו ואנו פועלים מול רשות מקרקעי ישראל להורדת המחירים כדי שמרכזי תעשייה ותעסוקה יוכלו להתרחב באזור, לייצר סביבם פעילות של תעסוקה ועסקים ולדחוף את הפעילות הכלכליות האזורית קדימה. אופיר הוא בעל ניסיון ויכולות ניהוליות והוא האיש המתאים לקדם את האתגרים האלו״.