לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים העניקה לעודד טירה גיבוי מלא למדיניותו

יו"ר לשכת התאום קיבל גיבוי מלא מהלשכה על המדיניות אותה הוא מנהל; לשכת התאום תכנס בתאום עם הממשלה למו"מ עם ההסתדרות על פנסיה לכל עובד. יו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים - עודד טירה,


00:00 ,09.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
יו"ר לשכת התאום קיבל גיבוי מלא מהלשכה על המדיניות אותה הוא מנהל; לשכת התאום תכנס בתאום עם הממשלה למו"מ עם ההסתדרות על פנסיה לכל עובד.

יו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים - עודד טירה, קיבל היום (9/12) גיבוי מלא מראשי הלשכה על המדיניות אותה הוא מנהל. כן הוענק גיבוי מלא להצעת הסיכום שהוצעה ללשכה ע"י טירה. בהצעת הסיכום של ראשי לשכת התאום שהתכנסו הבוקר לישיבה מיוחדת נאמר כי לשכת התאום של הארגונים הכלכליים תומכת בעקרונות התוכנית הכלכלית של הממשלה.

בהודעת הסיכום מהישיבה שנתקיימה נמסר כי לשכת התאום בדעה שאין לנהל את הוויכוח על נושאים שונים בתוכנית הכלכלית באמצעות שביתות ועיצומים, הפוגעים במגזר העסקי, שהוא קטר הצמיחה של המשק. כמו כן, לשכת התאום קוראת לצדדים ללכת במסלול של הידברות בין הכוחות המרכזיים במדינה, קרי הממשלה, ההסתדרות והמגזר העסקי, כדי לגבש פתרון כלכלי חברתי מקיף לטובת המשק.

עוד הוחלט כי אם ההסתדרות לא תענה ותבחר בשביתה כאמצעי בוויכוח על התוכנית, לשכת התאום תתמוך בחקיקה שתבטיח את המגזר העסקי והמשק מפני שביתות הפוגעות במשק ושאינן עולות בקנה אחד עם מצב הכלכלה, וגורמת לנזקים אדירים לסחר החוץ ולכלכלת ישראל.

בנוסף, לשכת התאום, קוראת לאוצר, במסגרת ההידברות המשותפת, לבחון מחדש סעיפים שונים של התוכנית, המשפיעה לרעה על המגזר העסקי ועל הצמיחה במשק. לצורך כך הוחלט כי לשכת התאום תשמור על ערוץ הידברות עם ההסתדרות והממשלה.

עוד הוחלט, כי לשכת התאום תכנס למו"מ עם ההסתדרות לגבי פנסיה לכל עובד בתאום עם הממשלה, וכי יוקם צוות מו"מ שבהרכבו נציגי העצמאים וחברות הביטוח.

יו"ר לשכת התאום הדגיש בישיבה את חשיבות הלכידות של הלשכה בפעילותה מול הממשלה וההסתדרות.