יצרני היהלומים מאחדים כוחות במתקפה שיווקית

ראשי ענף היהלומים הבינלאומי יאחדו כוחות בקמפיין שיווקי ותקשורתי בינלאומי משותף שמטרתו הגברת צריכת היהלומים בעולם. אבי פז: "השת"פ אינו מובן מאליו"


00:00 ,11.02.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

ראשי ענף היהלומים הבינלאומי יאחדו כוחות בקמפיין שיווקי ותקשורתי בינלאומי משותף שמטרתו הגברת צריכת היהלומים בעולם. אבי פז: "השת"פ אינו מובן מאליו"
 
ראשי ענף היהלומים הבינלאומי יאחדו כוחות בקמפיין שיווקי ותקשורתי בינלאומי משותף שמטרתו הגברת צריכת היהלומים בעולם. ב-24 בפברואר תתקיים בלונדון פגישת העבודה הראשונה בה ייטלו חלק ראשי הענף העולמי. את הפגישה תוביל חברת הייעוץ הבינלאומית מקנזי שתגבש את הקמפיין ותוביל אותו בכל העולם.
 
בפגישה ישתתפו ראשי חברות הכרייה מפיקות הגלם בהן חברת דה בירס (דרום אפריקה), אלרוסה (רוסיה), ריו טינטו (אוסטרליה) וכל הגורמים המובילים של ענף היהלומים העולמי וביניהם גם אבי פז נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB).
 
אבי פז, נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, שהיה בין יוזמי המהלך לכינון גוף משותף שיעסוק בשיווק גנרי של היהלום, יטול חלק בצוות שיוביל את הקמפיין.
 
פז ציין כי "מדובר ביוזמה חשובה ומשמעותית ביותר עבור ענף היהלומים הבינלאומי. העובדה שכולנו מאחדים כוחות ומשווקים את היהלום הגנרי היא לא דבר מובן מאליו. שיתוף העולה הזה הוא בעל חשיבות אדירה והוא מאפשר לנו לצאת בקמפיין שיווקי ותקשורתי ממוקד ורחב מימדים ברמה הבינלאומית".
 
פז הוסיף ואמר "בצעד הזה, ענף היהלומים העולמי מוכיח שוב את היכולת שלו להיות מוביל ופורץ דרך גם בתקופות מאתגרות כמו התקופה בה אנו שרויים היום".