הארגונים הכלכליים יקיימו הפגנת מחאה כנגד ההשבתה במשק

לשכת המסחר חיפה, התאחדות התעשיינים והתאחדות המלאכה יקיימו הפגנת מחאה כנגד השביתה במשק. ההפגנה תתקיים מחר בשעה 10:00, בשער 1 נמל חיפה (הכניסה מחוף שמן), תחת הכותרת: אל תאפשר להסתדרות להרוס את העסק שלך ואת הכלכלה של כולנו


00:00 ,30.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ההפגנה תתקיים מחר בשעה 10:00, בשער 1 בנמל חיפה. כותרת ההפגנה : " אל תאפשר להסתדרות להרוס את העסק שלך ואת הכלכלה של כולנו"

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי לשכת המסחר חיפה, התאחדות התעשיינים והתאחדות המלאכה מתכננים לקיים הפגנת מחאה כנגד השביתה במשק. ההפגנה תתקיים מחר, ה- 1 במאי בשעה 10:00, בשער 1 נמל חיפה (הכניסה מחוף שמן). ההפגנה תפעל תחת הכותרת "אל תאפשר להסתדרות להרוס את העסק שלך ואת הכלכלה של כולנו".

עוד נמסר כי שלושת הארגונים פונים במשותף אל כלל החברים המשתייכים אליהם בבקשה להצטרף להפגנה ולמאבק נגד ההשבתה. "על מנת שנמנע את הנזק העצום והבלתי הפיך כתוצאה מהשביתה, צריכים כולנו להגיב מיידית ובעוצמה", מציינת הודעתם.

מקור בכיר המשתייך לאחד הארגונים הכלכליים מציין :
" השבתת המשק ע"י ההסתדרות הינה מעשה בלתי נסבל, חסר אחריות ופוגע באושיות קיומנו הכלכלי. השביתה הגורמת נזק של כ-1 מיליארד ₪ ליום, תפגע בכל המגזר העסקי אותו אנו מייצגים, אך תפגע גם בשכירים רבים, שפרנסתם תלויה ביכולתם של העסקים לשרוד.

אין זה הזמן לשבות, ואנו קוראים לממשלה להפעיל מיידית את כל המאמצים החוקיים העומדים לרשותה, כולל צווי חירום, על מנת למנוע את ההשבתה הכוללת במשק ".

עוד נמסר כי ההפגנה, שתתקיים אל מול שערי נמל חיפה, אינה כלל ועיקר כנגד נמל חיפה או הנהלתו. הסיבה לקיום ההפגנה מול שער הכניסה לנמל היא מכיון שיוזמי השביתה בעצם "סותמים את הקשר עם חו"ל על ידי השבתת הנמל". זוהי בעצם הפגנת מחאה כנגד צעדיו של מר עמיר פרץ, מזכ"ל ההסתדרות, והפגנת תמיכה בתכנית הכלכלית שמציג האוצר, שגם אם יש הסתייגויות מחלקים שונים בה, הרי שהיא טובה בהרבה מההשבתה, מסכם אותו מקור בכיר.

לתאום ניתן לפנות לאדונים הנכבדים הבאים :
מר ארי רוזנטל - התאחדות התעשיינים, באמצעות טלפון נייד שמספרו 478202 051.
מר דב מרום - לשכת המסחר והתעשיה, באמצעות טלפון נייד שמספרו 741929 053.
מר אלי ארבלי - התאחדות המלאכה, באמצעות טלפון נייד שמספרו 697474 051.