קבוצת פרידנזון: וובינר בנושא ניהול רכש ומקורות לאור קשיים והגבלות

בוובינר דנו בבעיות הנגרמות כגון עיכובים במשלוחי סחורות, הארכת מסלולי ההפלגה, שינוי בפקידת הנמלים ועוד. נתיב סטרולוב, מנכ״ל FRI-TRADE: יש פתרונות חליפיים כגון שטעון מחדש בבולגריה ויוון באמצעות חברה זרה, איתור ספקים במדינות שכנות, היערכות עם מלאים גדולים יו


11:49 ,16.04.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת פרידנזון קיימה וובינר מרתק בנושא ניהול רכש ומקורות בזמנים הנוכחיים לאור עיכובים במשלוחי סחורות, הארכת מסלולי ההפלגה, שינוי בפקידת הנמלים וכמובן עליית מחירי ההובלה הנגרמים כתוצאה מכך. 

 

את הוובינר העביר נתיב סטרולוב, מנכ״ל FRI-TRADE - חברת ניהול רכש ואספקה של חומרי גלם לתעשייה של קבוצת פרידנזון. בוובינר דנו בבעיות הנגרמות כגון עיכובים במשלוחי סחורות, עומס עתידי בנמלים, הארכת מסלולי ההפלגה, שינוי בפקידת הנמלים וכמובן עליית מחירי ההובלה הנגרמים כתוצאה מכך. מבחינת המפה הפוליטית אפשר לראות בהחלט את הקשיים בייבוא מהמזרח, דבר המשפיע על היבוא והיצוא הישראלי לאור התקפות החות׳ים על מיצר באב אל מנדב, כאשר לאחרונה גם טורקיה השעתה יצוא של מוצרים רבים לישראל.

 

לדברי מנכ״ל FRI-DRADE, ניתן למצוא פתרונות רלוונטיים מבחינת קו טורקיה כגון שטעון מחדש בבולגריה ויוון באמצעות חברה זרה, איתור ספקים במדינות שכנות, היערכות עם מלאים גדולים יותר לקראת פני העתיד ועבודה מול רוסיה באמצעות קו מנובורוסיסק. אחד הפתרונות המובילים שחברת FRI-TRADE מציעה הוא סורסינג באמצעות טכנולוגיה כאשר משתמשים בכלי בינה מלאכותית למציאת מוצרים, חומרי גלם וספקים וקשר ישיר על מנהלי הרכש והמכירות של המדינות הנדרשות, כולל שימוש בכלי הסושיאל.

 

בנוסף FRI-TRADE מציעה פתרונות מחוץ לקופסה כגון: חכירות משולבות /משולבת שימוש באניית גלנוע RORO לייבוא עצים, דשנים וברזל מצפון רוסיה, סחר עם מדינות ערב כמו סעודיה, אינדונזיה, פקיסטן ומלזיה באמצעות חברה זרה, הובלת מלח מפקיסטן, הובלה ימית לדובאי ומשם יבשתית למעבר נהר הירדן ושטעון מטורקיה דרך יוון. בוובינר אף הדגימו חלק מהשיטות, ענו על שאלות וסיפרו על החזון העתידי להמשך פעילות שילוח תקינה.