פרידנזון ביצעה פרוייקט יבוא ושינוע מכונות ייצור של חברת APOLLO POWER

פרידנזון ביצעה את יבוא המכולות מהמזרח ומאירופה כולל עמילות מכס עבור חברת APOLLO POWER כאשר המכולות הינן באורך של 20 ו-40 רגל, וכן מכולות FLAT במשקל של כ-27 טון כל אחת. שינעה ומיקמה את המכונות תוך שימוש במערכת מגה-ליפט


13:36 ,20.10.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת פרידנזון חתמה לאחרונה עם חברת APOLLO POWER על הסכם פעילות לוגיסטית למכונות ייצור פאנלים סולריים.

 

במסגרת ההסכם פרידנזון ביצעה את יבוא המכולות מהמזרח ומאירופה כולל עמילות מכס עבור חברת APOLLO POWER כאשר המכולות הינן באורך של 20 ו-40 רגל, וכן מכולות FLAT במשקל של כ-27 טון כל אחת. המכולות הכילו מכונות לייצור פאנלים סולארייים, והן נפרקו ונאספו מנמל חיפה והובלו לאחסנה במסוף פרידנזון.

 

מחברת פרידנזון נמסר כי המכולות הובלו לאזור התעשיה מבוא כרמל, שם נמצא מפעל הלקוח, נפרקו באתר הלקוח ומכולות ה-FLAT הונפו באמצעות מנוף 265  טון/מטר לתוך אולם הייצור. כל הציוד נפרק ושונע לתוך אולם הייצור באמצעות צוותים מיומנים וציוד שינוע מתאים שסופק על ידי פרידנזון. עוד נמסר כי מכונות הייצור שונעו והוצבו בתוך אולם הייצור באמצעות מערכת הידראולית MEGA LIFT במפעל הלקוח.

 

מערכת ההרמה MEGA LIFT המורכבת מארבע בוכנות (כל בוכנה נושאת כ-89 טון) משמשת לפעילות שינוע יחידות במשקלים חריגים באמצעות מסילות. מדובר במערכת הידראולית  הפועלת גם במקומות סגורים בהם הגישה למנוף מוגבלת ונדרש שינוע במשקל חריג.

 

פרידנזון משתמשת במערכת ה-MEGA LIFT לפעילויות כגון: פירוק מכבשים (כ-110 טון), שינוע מכבשים לתוך אולם המפעל, שינוע מכונות הזרקה במשקלים עד 130 טון ועוד.