עמית לוגיסטיקה שינעה קרון תחזוקה עבור רכבת ישראל

מדובר בפרוייקט ייחודי ומורכב אשר כלל תיאום בין מדינות, פעולות מיפוי תוואי הדרך, אישורי משטרה וכן מעקב מתמיד מול כל הגורמים במהלך ההובלה. עם הגעת הקרון הכבד לנמל אשדוד בוצעה פריקה על ידי מנוף ייעודי בנוכחות נציגי החברה


09:50 ,19.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

עמית לוגיסטיקה ושילוח בינ״ל שינעה לאחרונה קרון WAGON לתחזוקה וטיפול בקווי חשמול הרכבת. בפרויקט ייחודי ומורכב, מחלקת השילוח הבינלאומי ועמילות המכס של חברת עמית שינעה מצרפת לישראל קרון תחזוקה וטיפול בקווי חשמול הרכבת, עבור חברות SPIS וקבלן הביצוע של רכבת ישראל – חברת Steconfer.

 

מחברת עמית נמסר כי על מנת לייבא את הקרון הכבד, במשקל 60 טון ובאורך של 26.4 מטרים, מנהלי הפרויקט בעמית בנו תכנית הובלה מדוקדקת עד לפרטים הקטנים אשר כללה תיאום בין מדינות, פעולות מיפוי תוואי הדרך בכדי לזהות ולמזער מכשולים וסיכונים בדרך, אישורי משטרה ועוד.

 

הפרויקט החל בהעמסת הקרון באמצעות 2 מנופי דרך על גבי ״מוביל טנקים יבשתי- MAFI״, בנקודת היצרן בצרפת, עם פיקוח בשטח של נציג Geodis והובלה יבשתית לבלגיה. עם הגעת הקרון לאנטוופרן, הועלה המטען על אניית גלנוע כאשר נדרשו אישורי נמל למטען חריג שאינו כלי רכב, בתאום עם חברת הספנות. בעת ההגעה לנמל אשדוד, בוצעה פריקה על ידי מנוף ייעודי, בנוכחותם של אנשי עמית אשר וידאו כשירות הקרון. מהרציף הקרון הכבד נגרר על גבי מוביל הטנקים עד סמוך לפסי הרכבת שנמצאים בתוך הנמל, שם הונף ישירות אל פסי הרכבת. סך הכל ארך המסע מהספק בצרפת ועד לפריקה וההעברה לפסי הרכבת בנמל אשדוד - 23 ימים נטו (29 ימים ברוטו כולל סופי שבוע).

 

כרמל כהן, מנהל פיתוח עסקי ופרויקטים בעמית: ״לכל אורך הדרך דאגנו, נציגי עמית, להיות בתאום מלא ובמעקב מתמיד מול כל הגורמים - היצרן, הלקוח, המוביל היבשתי, חברת הספנות, מכס, נמל אשדוד ורכבת ישראל, על מנת לעמוד בלוח הזמנים שנקבע ולהימנע משיבוש פעילות הרכבת ועיכוב עבודות התחזוקה שנמצאות בעיצומן בימים אלו״.

 

״אנו גאים להיות בין חברות השילוח המתמחות והיחידות בארץ המשנעות ציוד כבד וחריג לפרויקטי תשתית גדולים בישראל ככלל, ופרויקט חשמול הרכבת בפרט״, הוסיף כהן.

 

חברת עמית לוגיסטיקה ושילוח בינ״ל נמצאת בחוד החנית של תחום האנרגיה והתשתיות בעולם השילוח בישראל.