אפריקה אנד מור חוגגת חמש שנים ופותחת משרד בקניה

חברת הלוגיסטיקה המתמחה בהענקת פתרונות לוגיסטיים ביבשת אפריקה, חוגגת חמש שנים להיווסדה ובמסגרת זו עוברת שדרוגים וחידושים. מייסד החברה, אילן שוורצמן: מיומה הראשון, חזון החברה כלל התרחבות ליבשת אפריקה ומתן שירותים על ידי משרד מקומי בבעלותנו


11:22 ,20.11.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אפריקה אנד מור, חברת הלוגיסטיקה המתמחה בהענקת פתרונות לוגיסטיים ביבשת אפריקה, חוגגת חמש שנים להיווסדה ובמסגרת זו עוברת שדרוגים וחידושים.

 

החברה, שעברה מיתוג מחדש חשפה לאחרונה את הלוגו החדש שלה ואף את אתר האינטרנט החדש והמרשים שלה, והודיעה על פתיחת משרד בניירובי, בירת קניה. המשרד ייפתח בינואר 2023 ויספק פתרונות שילוח ולוגיסטיקה לכל אזור מזרח אפריקה בדגש על קניה, רואנדה ואוגנדה.

 

החברה מעניקה שירותי שילוח ימי, שילוח אווירי, עמילות מכס, שילוח תחת טמפרטורה מבוקרת, תחבורה יבשתית באפריקה וגם בישראל כמו גם מעקב אחר משלוחים וניהול פרויקטים.

 

מייסד החברה, אילן שוורצמן, אמר כי: ״הלוגו החדש של אפריקה אנד מור משקף את חיבור החברה לאדמת יבשת אפריקה תוך שמירה על ערכיה – מקצועיות, אמינות, יצירתיות ושירותיות. אני רוצה להודות ללקוחות על התמיכה הבלתי מובנת מאליה, על שיתוף הפעולה ועל הזכות לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר, תוך מאמצים להמשיך ולהשתפר. אנחנו נמשיך ללמוד ולהפיק לקחים בכדי שנוכל להשתפר ולהציע לכם שירות חסר פשרות ברמה הכי גבוהה״.

 

שוורצמן ציין כי ״המשרד הראשון שלנו ביבשת אפריקה ייפתח בינואר 2023 בניירובי, קניה, ויספק פתרונות שילוח ולוגיסטיקה מקומיים לכל אזור מזרח אפריקה בדגש על קניה, רואנדה ואוגנדה. מיומה הראשון, חזון החברה כלל התרחבות ליבשת אפריקה ומתן שירותים על ידי משרד מקומי בבעלותנו, וזאת כחלק מהאסטרטגיה להשתפר כל הזמן תוך שמירה על יעילות ורמת שירות גבוהה״.