​​פריץ חשפה בכנס לקוחות את מרכז הספקה (מרה״ס) דרום

פרויקט המרה״סים עתיד להחליף לא פחות מ־17 בסיסי אחסנה ואספקה ישנים של צה״ל. משתתפי הכנס יצאו לסיור במתקני המרה״ס וראו את הגודל והעוצמה של המחסנים החדשים והאוטומטיים המתנשאים לגובה 32 מטר ומכילים את הטכנולוגיה והאוטומציה החדשנית והמתקדמת ביותר מסוגה בישראל


07:11 ,21.08.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

לפני ימים ספורים, חברת פריץ חשפה לראשונה לקהל הלקוחות שלה את המרה״ס הדרומי ואת ההכנות להפעלתו. נזכיר כי פרויקט המרה״סים, שתוקצב בסכום של 5.5 מיליארד שקלים, עתיד להחליף לא פחות מ־17 בסיסי אחסנה ואספקה ישנים של צה״ל והוא מהווה אבן דרך היסטורית עבור מערכת הביטחון. המהלך מגיע בימים אלו לסיומו המוצלח בזכות שיתוף הפעולה הפורה של קבוצת הבנייה, ההנדסה והתשתיות ׳שפיר׳ עם חטיבות הלוגיסטיקה וה־IT של חברת ׳פריץ׳ המקיימת בין היתר שותפות אסטרטגית עם FedEx Logistics.

 

האורחים שהגיעו לכנס צפו במצגת שערך והגיש תא״ל במילואים רון אילוז, קצין לוגיסטיקה ראשי בעברו, ומנכ״ל החברה המקימה מטעם שפיר, ובה הסביר כיצד יופעל המרה״ס וכיצד פריץ אמורה להשתלב בהפעלתו וכמובן את החיבור בין שפיר לפריץ.

 

רמי לוי, מנכ״ל פריץ, הציג את יכולות החברה בנושא הלוגיסטיקה והשילוח בדגש על שירות ועל איכות ואת יכולות ה־On Site הכוללים ניהול לוגיסטיקה בבית הלקוח, בדומה למודל שיתקיים במרה״ס.

 

בתום המצגות יצאו המשתתפים לסיור במתקני המרה״ס וראו את הגודל והעוצמה של המחסנים החדשים והאוטומטיים המתנשאים לגובה 32 מטר ומכילים את הטכנולוגיה והאוטומציה החדשנית והמתקדמת ביותר מסוגה בישראל - מחסנים אלו נחשבים ״עתיד הלוגיסטיקה של צה״ל״.

 

עירן קוסובר, סמנכ״ל הלוגיסטיקה של פריץ: ״בכנס הלקוחות חשפנו את העתיד הלוגיסטי של צה״ל ואת היכולות והערך המוסף שיביאו איתן חברת שפיר הנדסה וחברת הבת פריץ. אין ספק שהידע הרב שנצבר בפריץ, הן בניהול ותפעול מחסנים והן ביכולות גבוהות בעבודה בתוך בית הלקוח, יעזרו בקידום המרה״סים העתידיים״.