פרידנזון וג׳נריישן בשת״פ בתחום המתחמים הלוגיסטיים

בכוונת הצדדים לבצע את שיתוף הפעולה במסגרת חברה משותפת כאשר כל אחד מהצדדים יחזיק כ-50% מהחברה המשותפת – פרידנזון מרכזים לוגיסטיים. שווי החברה המשותפת נקבע לצורך העסקה על 88 מיליון שקל


12:41 ,14.06.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

פרידנזון וחברת הבת פרידנזון מרכזים לוגיסטיים חתמו על מזכר הבנות עם חברת ג׳נריישן קפיטל לשיתוף פעולה בתחום המתחמים הלוגיסטיים שכיום כולל בעיקר מתחמים הסמוכים לנמלי הים בישראל.

 

בכוונת הצדדים לבצע את שיתוף הפעולה במסגרת חברה משותפת כאשר כל אחד מהצדדים יחזיק כ-50% מהחברה המשותפת – פרידנזון מרכזים לוגיסטיים. שווי החברה המשותפת נקבע לצורך העסקה על 88 מיליון שקל, המשקף שווי פעילות בסך 120 מיליון שקל.

 

שיתוף הפעולה יכלול פעילות אחסנה, ניהול, פיתוח, תפעול ואחזקה של מתחמים לוגיסטיים כאשר פעילות החברה המשותפת תהיה ביחס למתחמים קיימים הממוקמים בעיקר בסמוך לנמלי הים בחיפה ובאשדוד, וכן מתחמים עתידיים אחרים.  

 

במסגרת שיתוף הפעולה יפעלו הצדדים להרחבת פעילות האחסנה והמתחמים הלוגיסטיים של החברה המשותפת, כאשר ניהול וקבלת ההחלטות בחברה המשותפת ייעשה במשותף על ידי הצדדים.

 

פרידנזון ציינה בדיווח לבורסה כי השלמת העיסקה כפופה להשלמת בדיקות נאותות ובשלב זה אין ודאות כי המגעים יבשילו לכדי הסכם מחייב.