רפי דניאלי, מנכ״ל צים לשעבר, מונה לדירקטור בחברת פרידנזון

מנכ״ל צים לשעבר מונה אתמול לדירקטור בחברת פרידנזון. רמי פרידנזון, סגן יו״ר החברה: ״רפי הוא מאושיות הענף. אני בטוח שעם הניסיון שלו הוא יתרום לנו רבות״


14:10 ,22.08.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

רפי דניאלי, מנכ״ל צים לשעבר, מונה אתמול לתפקיד דירקטור בחברה הציבורית פרידנזון שירותים לוגיסטיים. כך דיווחה אתמול החברה לבורסה לני״ע בתל אביב.

 

רמי פרידנזון, סגן יו״ר חברת פרידנזון, התייחס לדברים בשיחה עם מערכת PORT2PORT וציין כי ״רפי הוא מאושיות הענף. איש מצוין. יש לנו יחסי עבודה משותפים כבר שנים, ואני בטוח שעם הניסיון שלו הוא יתרום לנו רבות״.

 

דניאלי, שהיה מנכ״ל צים בשמונה השנים האחרונות, ובעל תואר בוגר במדעי החברה ובמדעי המתמטיקה בחוג כלכלה מורחבת באוניברסיטת חיפה, מונה אתמול לדירקטור בחברת פרידנזון. זהו תפקידו היחיד של דניאלי כדירקטור בחברה ציבורית כלשהי.

 

דניאלי עבד בצים כ-39 שנה ומשנת 2009 שימש כמנכ״ל החברה. הוא הודיע על רצונו לעזוב את התפקיד בינואר 2016 אולם נשאר לכהן בתפקיד עד שוועדת האיתור מצאה לו מחליף. במהלך כהונתו הגיע דניאלי להסדר חדש של פריסת חובות והחברה עברה הליך של רה-ארגון וכן תהליך התייעלות שהיטיבו עמה עד מאוד.

 

נזכיר כי הכנסותיה של חברת פרידנזון במהלך הרבעון הראשון של השנה עמדו על כ-74 מיליון שקל והרווח הנקי שלה הגיע ל-3.3 מיליון שקל.

 

נזכיר כי בראש החברה עומד דוד פרידנזון אשר משמש כמנכ״ל החברה, אחיו רמי פרידנזון, אשר משמש כסגן יו״ר החברה, אסף פרידנזון, בנו של דוד פרידנזון, אשר משמש כמשנה למנכ״ל החברה. גדעון אלטמן משמש כיו״ר פרידנזון מאז ינואר 2015.