קבוצת פרידנזון ערכה חגיגה לילדי העובדים לקראת כיתה א׳

הקבוצה ערכה את האירוע בשילוב פעילות למען הקהילה בכפר הנוער והילדים נווה גלים אשר אירח את משפחות העובדים. הילדים נהנו מפעילויות מים, משחקי לייזר טאג, פינוקים מתוקים והפתעות שבסופן הטקס המסורתי של הענקת ערכת מתנה לקראת העלייה לכיתה א׳


10:21 ,13.08.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

השנה, כמו בכל שנה, ערכו קבוצת פרידנזון חגיגה לקראת כיתה א' עם ילדי העובדים. כחלק מפעולותיה של הקבוצה למען הקהילה, בחרה הקבוצה לערוך את החגיגה בכפר הנוער והילדים נווה גלים אשר אירח את משפחות העובדים. הילדים נהנו מפעילויות מים, משחקי לייזר טאג, פינוקים מתוקים והפתעות שבסופן הטקס המסורתי של הענקת ערכת מתנה לקראת העלייה לכיתה א׳ הכוללת כמובן את התיק הראשון לילדים, קלמר, תיק אוכל ועוד.

 

מנהל הכפר סיפר בהתרגשות: ״חייב לציין שהיה מדהים, הילדים לא הפסיקו לדבר כמה כיף היה להם באירוע המושקע אשר חשבו בו על כל פרט ופרט. תודה על פעילות כיפית ומדהימה, ההורים והילדים נהנו כאחד, תודה לכל העוסקים במלאכה״. 

 

קבוצת פרידנזון דוגלת בשוויון, עזרה לזולת וקבלת האחר ורואה חשיבות גדולה בקידום פרוייקטים בקהילה, טיפוח נוער, קידום אוכלוסיות מוחלשות, שיפוץ מבנים, מינוף קבוצות ספורט וקידום מעמד האישה.

 

כפר הנוער והילדים נווה גלים נוסד בשנת 1977 והוא שוכן במרכז העיר אשדוד בלב שכונה ותיקה של העיר. בשל מיקומו זה והגישה לשירותיה היומיומיים של הקהילה, משתלבים בני הנוער בשירותים העירוניים הניתנים לכלל תושבי העיר.