כנס PORT2PORT: מושב חדשנות על החידושים האחרונים בישראל

במסגרת מושב ״חדשנות פורצת דרך בשרשרת הלוגיסטית״ ישתתפו דיוויד גולין, מנכ״ל מארסק ישראל, סיגל מנהיים קצוביץ׳, מנכ״לית DSV ישראל, גדי בן משה, מנהל מערכות מידע בחנ״י, חנן כרמלי, מייסד theDock וגדי רושין, מנכ״ל הסטארט-אפ Wave בדיון מרתק


09:49 ,12.06.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת כנס PORT2PORT 2018 יתקיים במהלך היום מושב חדשנות בהשתתפות בכירי התעשייה הימית והלוגיסטית בישראל אשר ידברו על חדשנות פורצת דרך בשרשרת הלוגיסטית.

 

כידוע לכל, נושא החדשנות במגזר הימי והלוגיסטי איחר להגיע למגזרים אלה אולם בשנים האחרונות חלחלה ההכרה והתבונה לראשי המגזרים בחברות הגדולות בעולם כי הגיעה העת להכניס חידושים טכנולוגיים שכבר קיימים, פועלים ומוכחים וליישם אותם במגזרים אלה לטובת התייעלות, שקיפות בתהליך ושיפור השירות ללקוחות. 

 

בין המשתתפים בפאנל נמצא דיוויד גולין, מנכ״ל מארסק ישראל, אשר חברת הענק אותה הוא מייצג בישראל עשתה בשנה האחרונה צעדים רבים לטובת הכנסת חדשנות למגזר הפעילות העיקר שלה – ספנות ולוגיסטיקה בין אם זה בפיילוטים המערבים סטארט-אפ לשימוש בשטרי מטען אלקטרוניים באמצעות שימוש בטכנלוגיית בלוקצ׳יין, ובין אם בקבלת תשלום באמצעות ביטקוין על מנת לייעל הליכים ולהפוך אותם שקופים יותר. 

 

כמו כן, סיגל מנהיים קצוביץ׳, מנכ״לית DSV ישראל, תשוחח אף היא על חדשנות שנכנסת לשימוש בחברת DSV עולמית, על מערכת DSV DIGITAL שנכנסה לשימוש לפני כשנה לרגל עליית שער עולמי לאוויר ועל השת״פ שיזמה החברה הם מרכז SOSA לחדשנות ועם מרכז פרס לשלום במסגרתו סטארט-אפים חדשים בתחום הלוגיסטי יוכלו לשתף פעולה ולבחון את המוצר שלהם בסביבת פעולה אמיתית ובזמן אמת – שת״פ שהוא win-win עבור כל הצדדים. 

 

גדי בן משה, ראש אגף מערכות מידע בחנ״י יספר על הפתרונות הטכנולוגיים שחברת נמלי ישראל מספקת לקהילת הים ויענה על השאלה ״כיצד חנ״י משלבת חדשנות פורצת דרך בשרשרת האספקה?״.

 

חנן כרמלי, מייסד מרכז חדשות theDockשכבר זכה להשקעה ולשיתוף פעולה הדוק מול חברת מארסק, ישוחח על המחסומים העיקריים שעומדים בדרכם של סטארט-אפים מקומיים  להפוך את ישראל למובילת חדשנות עולמית בתחום ומציע להקים אזור ניסוי ימי ישראלי שאף ישמש מדינות אחרות. 

 

גדי רושין, מנכ״ל Wave BL, סטארט-אפ חדשני ומבטיח שפועל ליצירת שטרי מטען אלקטרוניים המאובטחים באמצעות טכנלוגיית בלוקצ׳יין, יספר על הפיילוט המוצלח שהחברה עשתה מול צים, ועל תכניות ומטרות החברה לעתיד הקרוב.

 

להרשמה לוועידה (בתשלום של 300 שקל פלוס מע״מ) נא ללחוץ כאן