Fritz ממשיכה לשנע לאתר הכוח צפית

החברה, שאחראית על הלוגיסטיקה של קליטת מטענים וציוד עבור התחנה שתתחיל לספק חשמל ב-2015, שינעה לישראל טורבינה וגנרטור, כל אחד במשקל 400 טון


00:00 ,08.10.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

פרויקט תחנת הכוח באתר צפית עולה שלב, עם הגעתם לישראל של הטורבינה והגנרטור, בעלות משקל של כ-400 טון ליחידה, שישונעו במהלך החודש לאתר.

שתי היחידות, יחד עם מטען כללי נוסף בנפח כולל של 3,800 מ"ק, הפליגו מהולנד על סיפון האונייה "MV Traveller" והגיעו לנמל אשדוד בשבוע שעבר.

חברת השילוח הבינלאומי והשירותים הלוגיסטיים Fritz נבחרה כגורם הלוגיסטי המרכזי שתפקידו לרכז את כל תהליך קליטת המטענים בנמלי הארץ השונים ולנתבם בבטחה ליעדם הסופי. הפרויקט צפוי להימשך עוד כשנתיים, כשבמהלכו יגיע לארץ ציוד מגוון, הכולל טורבינות גז וציודים נוספים, הדורשים התייחסות לוגיסטית מורכבת.

תחנת הכוח של חברת דליה אנרגיות וחברת אלסטום מיועדת לייצר חשמל באמצעות טורבינות במעגל משולב, באופן שמבטיח יעילות אנרגטית מקסימאלית ושמירה על איכות הסביבה. עם השלמתה, עתידה התחנה להיות אחת מתחנות הכוח הפרטיות הגדולות בישראל, שתספק כ–7% מתצרוכת החשמל הארצית.התחנה צפויה לספק חשמל לתושבי מדינת ישראל החל מיוני 2015.