ועידת PORT2PORT: מפגש וירטואלי מרגש וחדשני

העולם הווירטואלי של ועידת PORT2PORT V 2021 מאפשר את המפגש העסקי בסביבה וירטואלית נינוחה, אקראית ואף בלתי מחייבת. מאות מבקרים מתחברים, עולים על ה״אווטאר״ שלהם ופוצחים במינגלינג וירטואלי


13:15 ,18.01.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

ועידת 2021 PORT2PORT V החלה הבוקר את יומה השני בעולמות הווירטואליים. מאות מבקרים מתחברים, עולים על ה״אווטאר״ שלהם ומתחילים בסיור וירטואלי בין הביתנים השונים של החברות הגדולות מתחום שרשרת האספקה והלוגיסטיקה. יש משהו מרגש בעולם הווירטואלי הזה – אתה פוגש פרצופים מוכרים, יכול לומר ״היי, מה נשמע״, לפצוח בצ׳ט ואפילו לפתוח בשיחת וידיאו, לבקש מידע עסקי וליצור קשר עם נציגי המכירות של החברות השונות. האם זהו העולם בו נתנהל בשנים הקרובות עקב נגיף הקורונה? כמובן שלא לכך נייחל אבל העולם הווירטואלי של ועידת V PORT2PORT מאפשר את המפגש העסקי בסביבה וירטואלית נינוחה, אקראית ואף בלתי מחייבת.

 

לצד המינגלינג העסקי מהזן החדש שנוצר קיים גם אולם הוועידה בו מועלים תכנים מקצועיים בהנחייתו ובהובלתו של העיתונאי גיא זהר. זהר מראיין בחדות האופיינית לו את בכירי ענף הספנות, השילוח וההובלה האווירית, ולא מוותר לאף אחד על השאלות הקשות. היום למשל, תוכלו לצפות בד״ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות הישראלית, מלין על ממשלת ישראל ועל אדישותה למצב, בסגן נשיא מכירות אירופה בחברת FedEx העולמית, מר אינגמר ברגמן, על שוק הקורייר במהלך משבר הקורונה ועוד, פאנל בנושא ״פיתוח ערוצי מכירה מקוונים לעסקים קטנים ובינוניים״ בהנחייתו של חן גולדנר, מנהל שרשרת אספקה בחברת פריץ, ועוד תכנים מרתקים רבים. 

 

תכני הועידה: הועידה המקצועית כוללת שעות שידור רבות, עם מגוון רחב של פאנלים ונושאים, בהנחיית העיתונאי גיא זהר. התכנים ישודרו לאורך שבוע הועידה (17 עד 21 בינואר), בין השעות 09:00-16:00. לרשימת הפאנלים ולתאריכי השידור - לחצ/י כאן.

 

הרשמה לוועידה ולתערוכה: הכניסה לתערוכה הווירטואלית ולצפייה בהרצאות, אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת רישום. להרשמה לחצ/י כאן.