בעוד יומיים: כנס PORT2PORT חוזר ל״אקספו״ בת״א

האירוע חוזר לביתן ״אקספו״ בגני התערוכה לאחר היעדרות של שלוש שנים שנגרמה עקב מגפת הקורונה. מה צפוי לכם? תערוכה עשירה וססגונית המתפרשת על שטח של 4000 מ״ר, נטוורקינג עם קולגות, כיבוד וכן ועידה עם תכנים מרתקים


10:22 ,20.06.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

בעוד יומיים יתקיים כנס PORT2PORT 2023. האירוע חוזר לביתן ״אקספו״ בגני התערוכה לאחר היעדרות של שלוש שנים שנגרמה עקב מגפת הקורונה. כזכור, בשנה שעברה נערך כנס PORT2PORT 2022 באולפני הטלוויזיה ״מזמור״ בפ״ת. השנה למעלה מאלפיים איש כבר נרשמו והבטיחו את השתתפותם בכנס שייערך ביום חמישי הקרוב בת״א.

 

לצד תערוכה ססגונית הכוללת ביתנים ובהשתתפות עשרות רבות של ספקי השירותים הלוגיסטיים המובילים על פני 4,000 מ״ר תתקיים גם ועידה עשירה בתכנים בהנחייתו של העיתונאי והפרשן הכלכלי שאול אמסטרדמסקי. בוועידה ישתתפו עפר לינצבסקי, מנכ״ל קבוצת גדות, לראיון אחד על אחד עם מנחה האירוע, לשיחה על הרכישה האחרונה של קבוצת אדאני-גדות – חברת נמל חיפה. מיד לאחר מכן ייערך פאנל שיעסוק בנמלי ישראל ושרשרת האספקה ויבחן תמריצים וכשלים – בהשתתפות עוזי יצחקי, יו״ר חנ״י, אלי בר יוסף, מנכ״ל בפועל חברת נמל אשדוד, יואב צוקרמן, סגן נשיא נמל המפרץ SIPG ואורי שוחט, מנכ״ל אוברסיז קומרס. ללו״ז המלא של הוועידה לחצו כאן.

 

נזכיר כי כנס PORT2PORT הפך ברבות השנים למסורת עבור העוסקים בתחומי הספנות, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה. האירוע, שנערך מדי שנה משנת 2008 ברציפות, מהווה את נקודת המפגש המרכזית בין ספקי השירותים הלוגיסטיים לאורך שרשרת האספקה לבין בעלי המטענים, יבואנים ויצואנים, קניינים וסוחרים.

 

נטוורקינג, כיבוד קל, פעילות חווייתית ומעל לכל אווירה טובה מאפיינים את אירועי הוועידה והתערוכה בכל מפגש. נותרו מקומות אחרונים – להרשמה לחצו כאן.