אבו דאבי: שת״פ בין חברת הרכבת למסוף קוסקו

במסגרת השותפות, מסוף המכולות של COSCO אבו דאבי יוכל להשתמש ברשת הרכבות הלאומית של איחוד האמירויות כדי להעביר את הסחורות בין נמל ח׳ליפה לאזורי תעשייה ונקודות סחר לוגיסטיות מרכזיות באזורים שונים של המדינה


10:56 ,03.06.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Etihad Rail, המפתחת והמפעילה של רשת הרכבות הלאומית של איחוד האמירויות, חתמה על מזכר הבנות עם COSCO Abu Dhabi Container Terminal, חברה בת של COSCO Shipping Ports Limited, להפעלת הנמלים. מטרת ההסכם היא להגביר את יעילות שרשרת האספקה של מסוף המכולות COSCO אבו דאבי וחברת הספנות COSCO. כמו כן מטרתו להרחיב את היצע שירותיה של חברת הרכבת ברחבי איחוד האמירויות וברמת מדינות מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ.

 

במסגרת השותפות, מסוף המכולות של COSCO אבו דאבי יוכל להשתמש ברשת הרכבות הלאומית של איחוד האמירויות כדי להעביר את הסחורות בין נמל ח׳ליפה לאזורי תעשייה ונקודות סחר לוגיסטיות מרכזיות באזורים שונים של המדינה. כחלק מהשותפות, Etihad Rail תספק למסוף המכולות COSCO אבו דאבי פתרונות תחבורה מולטי-מודאליים באמצעות רשת הרכבות הלאומית של איחוד האמירויות, בהתאם ליוזמות הקיימות שמיישמת COSCO. ההסכם הוא חלק ממאמצי המדינה להשיג ניטרליות אקלימית עד שנת 2050, מכיוון ש-Etihad Rail באמצעות רשת הרכבות הלאומית שלה תתרום להפחתת פליטת הפחמן במגזר התחבורה היבשתית במדינה ב-21% מדי שנה עד 2050, קרי כמות של 8.2 מיליון טון של פליטת פחמן.