שינויים בגישת ה – FMC לגבי מתן אישור לחברות שילוח לחתום על Service Contracts

וועדת הספנות הפדראלית, The U.S. Federal Maritime Commission, שינתה לאחרונה את מדיניותה והיא מבקשת להתיר לחברות שילוח המוכרות כ- non-vessel-operating להציע ולנהל מו"מ באופן עצמאי, בכל הנוגע לחוזי הובלה עם יצואנים / יבואנים


00:00 ,04.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
וועדת הספנות הפדראלית, The U.S. Federal Maritime Commission (בקיצור FMC), שינתה לאחרונה את מדיניותה והיא מבקשת להתיר לחברות שילוח המוכרות כ- non-vessel-operating (בקיצור NVO) להציע ולנהל מו"מ באופן עצמאי, בכל הנוגע לחוזי הובלה עם יצואנים / יבואנים.

חברות המוגדרות כ – NVO ואשר תקבלנה עליהן את נהלי העבודה המוצעים, תהיינה פטורות, במידה וההצעה תתקבל, מפרסום תעריפי ההובלה, כנדרש על פי חוק הספנות האמריקאי Shipping Act of 1984.

על פי המדיניות המוצעת יוכלו חברות השילוח המוגדרות כ – NVO לבחור בין שתי חלופות. האחת, לקבוע תעריפים באופן עצמאי. השניה, לפעול על פי השיטה הישנה ולפרסם את תעריפיהן.

הצעות הוועדה עומדות לשימוע ציבורי ב – 19/11/2004 .

בהצעת הוועדה, המהווה מהפכה בחשיבה האמריקאית, ניתן לעיין באתר הבית של הוועדה - http://www.fmc.gov