שוקי סגיס בכנס תובלה באשדוד: "השאיפה שלנו שהמשאית תהיה תמיד בנסיעה"

חברת נמל אשדוד ערכה לאחרונה כנס חברות תובלה בנושא 'בטיחות בקבלת ומסירת מטענים'. יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בירך על היוזמה ועל השיפור המשמעותי שניתן בשירות למשאיות בנמל אשדוד


00:00 ,13.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ערכה לאחרונה כנס חברות תובלה בנושא 'בטיחות בקבלת ומסירת מטענים'. יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בירך על היוזמה ועל השיפור המשמעותי שניתן בשירות למשאיות בנמל אשדוד
 
בכנס, שנערך בנמל אשדוד, השתתפו שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, אבישי מיכאלי, ראש אגף מטענים ומל"ח במשרד התחבורה, ג'קי לוי מנהל גף קציני בטיחות בתעבורה במשרד התחבורה ולקוחות החברה.
 
במסגרת הכנס הופק כרטיס אישי לכל נהג המעיד כי הנהג עבר תדרוך בנוגע לסיכונים הקיימים בנמל ועל הנחיות הבטיחות הקשורות בממשק עם גורמי הנמל בקבלת ומסירת מטענים. החל מחודש מאי 2008 תחל חובת נשיאת כרטיס הבטיחות על ידי הנהג.
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, ציין במהלך דבריו בפני באי הכנס כי "השאיפה שלנו שהמשאית תהיה תמיד בנסיעה ולא בהמתנה, ועל כן אנו פועלים באופן מתמשך על מנת לייעל את העבודה ולשפר את השירות. אנו רואים בערך הבטיחות בעבודה כערך ראשון במעלה, הן מבחינת עובדי הנמל והן מבחינת לקוחותינו, בפרט בתחום המשאיות, אשר טומן בחובו סיכון רב ועל כן חובה לשמור על כללי הבטיחות קודם לכל פעולה".
 
סגיס ציין כי החברה תמשיך לתמוך בשוק התובלה היבשתית שהוא חוליה חשובה בשרשרת המטען, וציין את הפעולות והתהליכים שמשפרים את השירות לנהגי המשאיות ואת הפעולות שהחברה עדיין נמצאת בתהליך יישומן.
 
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בירך על היוזמה, ציין את תהליך הנפקת הכרטיס שמטרתו להבטיח מסירת מידע בדבר בנושאי בטיחות לנהגים. בנוסף, ציין את השיפור המשמעותי שניתן בשירות למשאיות בנמל אשדוד ואת השת"פ בין הנמל לבין חברות התובלה, קבלת הציוד החדש וגיוס העובדים החדשים. כמו כן, העלה בן הרוש את הבעיות האובייקטיביות של ציבור המובילים היבשתיים בתחום שעות העבודה, מספר הנהגים המצומצם ומחירי ההובלה.