רשות הנמלים תפנה לביה"ד הארצי לעבודה בבקשה דחופה להוציא את נמלי הים ממסגרת השביתה הכללית

כתוצאה מהשביתה, מושבתים מהיום נמלי חיפה, אשדוד ואילת ו -52 אוניות ממתינות בנמלים ומחוץ להם


00:00 ,21.09.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
תיכון ורון: ההסתדרות נוהגת בחוסר אחריות מוחלט בהחלטתה להשבית גם את נמלי הים לאחר שרק לפני מספר שבועות הסתיימה השביתה הממושכת בנמלים

רשות הנמלים פונה היום לבית הדין הארצי לעבודה בבקשה דחופה להוציא את נמלי הים ממסגרת השביתה הכללית במשק. על צעד זה הוחלט בתום ישיבה מיוחדת שקיימה הבוקר הנהלת הרשות. כתוצאה מהשביתה הכללית במשק, מושבתים מהיום נמלי חיפה, אשדוד ואילת ו -52 אוניות ממתינות בנמלים ומחוץ להם .

דן תיכון, יו"ר מועצת הרשות ועמוס רון, מנכ"ל הרשות אמרו כי ההסתדרות נוהגת בחוסר אחריות מוחלט בהחלטתה להשבית גם את נמלי הים, לאחר שרק לפני מספר שבועות הסתיימה השביתה הממושכת בנמלים. שביתה שעם נזקיה מתמודדים עד היום יצואנים ויבואנים רבים. "טובת המשק מחייבת לאפשר את המשך פעילותם התקינה של הנמלים המטפלים עדיין בעומס המטענים שנוצר כתוצאה מאותה שביתה" אמרו.

בישיבת הנהלת הרשות הוחלט עוד על פתיחת חדר מצב לטיפול בפניות לקוחות הנמלים. ערוצי ההתקשרות לחדר המצב:
מספר טלפון:03-5657995/7
מספר פקס: 03-5622281
דוא"ל: [email protected]

כידוע, הבוקר, החל ממשעה 08:30, יצאה ההסתדרות החדשה לשביתה כללית במשק. השביתה מקיפה את כלל העובדים המאורגנים במשק והיא כוללת את עובדי הרשויות המקומיות, עובדי המכס והמע"מ, עובדי רשות שדות התעופה והחברות הממשלתיות. הרכבת, רשות הדואר, רשות הנמלים ועוד.

במסגרת השביתה, בתי המכס בכל הארץ, נמלי ים\אויר והמסופים היבשתיים סגורים. לעומת זאת, המסופים העורפיים אוברסיז,קונטרם, מסוף 207, ואשדוד בונדד, עובדים כרגיל. בהקשר למטעני האוויר, בחברת ממן עובדים כרגיל.