רשות הנמלים הקציבה למעלה ממליון ש"ח להגברת התפוקות בנמל אשדוד
עמוס רון: אושר תקציב של למעלה ממיליון ₪ לצורך שינוע מכולות מהשטחים התפעוליים בנמל אשדוד למסופים עורפיים. עלות צעד זה לא תחול על בעלי המטענים ; נחום גנצרסקי מברך על המהלך אך מתריע: על רשות הנמלים לבטל את כל החופשות ובמקביל להתחיל בגיוס עובדים חדשים לנמלים
00:00 ,01.09.2004
עמוס רון: אושר תקציב של למעלה ממיליון ₪ לצורך שינוע מכולות מהשטחים התפעוליים בנמל אשדוד למסופים עורפיים. עלות צעד זה לא תחול על בעלי המטענים ; נחום גנצרסקי מברך על המהלך אך מתריע: על רשות הנמלים לבטל את כל החופשות ובמקביל להתחיל בגיוס עובדים חדשים לנמלים
בדיון שקיים שלשום (30.8) מנכ"ל רשות הנמלים, עמוס רון עם מנהל נמל אשדוד, שאול רותם והנהלת הרשות, אושר תקציב של למעלה ממיליון ₪ לצורך שינוע מכולות מהשטחים התפעוליים בנמל אשדוד למסופים עורפיים. זאת, במטרה לפנות שטחי איחסון ולאפשר הגברת תפוקות הנמל.
רון מסר כי ההחלטה התקבלה בעקבות העומס שנוצר בנמלים כתוצאה מהשביתה הממושכת ועלות צעד זה לא תחול על בעלי המטענים. רון הוסיף כי במקביל תימשך העבודה המאומצת בנמלי הים במטרה להתגבר על הפיגור שנוצר בשינוע המטענים.
העומס בנמלים נוצר בעיקר בגלל יבוא של מכולות "תום מסע" מנמלים סמוכים, מה ש"מפריע" להחזרת העבודה למצב נורמלי, הוסיף מנכ"ל רשות הנמלים. לדבריו, מדובר על שימוש במסופים הערפיים לתקופה מוגבלת - עד לאחר החגים.
נחום גנצרסקי, נשיא לשכת הספנות, בירך על המהלך שהוחלט ברשות הנמלים. אולם, לדבריו, הבעיה בנמלים חמורה בהרבה ואינה קשורה רק לשטחי האיחסון, אלא בכמות "הידיים" שהנמל יכול לספק. גנצרסקי הוסיף שלדעתו, כמות כח האדם אינה מספקת. "לא ייתכן שאניה עומדת ברציף ואין מספיק כח אדם לטפל במטען".
נשיא לשכת הספנות הרחיב ואמר כי לדעתו, על רשות הנמלים לבטל את כל החופשות ובמקביל להתחיל בגיוס עובדים חדשים לנמלים. "הובטח לנו שבסביבות יוני – יולי יתווספו עובדים אך, למרות זאת, אנו עדיין בעיצומו של תהליך מיון לקליטת עובדים".
בדיון שקיים שלשום (30.8) מנכ"ל רשות הנמלים, עמוס רון עם מנהל נמל אשדוד, שאול רותם והנהלת הרשות, אושר תקציב של למעלה ממיליון ₪ לצורך שינוע מכולות מהשטחים התפעוליים בנמל אשדוד למסופים עורפיים. זאת, במטרה לפנות שטחי איחסון ולאפשר הגברת תפוקות הנמל.
רון מסר כי ההחלטה התקבלה בעקבות העומס שנוצר בנמלים כתוצאה מהשביתה הממושכת ועלות צעד זה לא תחול על בעלי המטענים. רון הוסיף כי במקביל תימשך העבודה המאומצת בנמלי הים במטרה להתגבר על הפיגור שנוצר בשינוע המטענים.
העומס בנמלים נוצר בעיקר בגלל יבוא של מכולות "תום מסע" מנמלים סמוכים, מה ש"מפריע" להחזרת העבודה למצב נורמלי, הוסיף מנכ"ל רשות הנמלים. לדבריו, מדובר על שימוש במסופים הערפיים לתקופה מוגבלת - עד לאחר החגים.
נחום גנצרסקי, נשיא לשכת הספנות, בירך על המהלך שהוחלט ברשות הנמלים. אולם, לדבריו, הבעיה בנמלים חמורה בהרבה ואינה קשורה רק לשטחי האיחסון, אלא בכמות "הידיים" שהנמל יכול לספק. גנצרסקי הוסיף שלדעתו, כמות כח האדם אינה מספקת. "לא ייתכן שאניה עומדת ברציף ואין מספיק כח אדם לטפל במטען".
נשיא לשכת הספנות הרחיב ואמר כי לדעתו, על רשות הנמלים לבטל את כל החופשות ובמקביל להתחיל בגיוס עובדים חדשים לנמלים. "הובטח לנו שבסביבות יוני – יולי יתווספו עובדים אך, למרות זאת, אנו עדיין בעיצומו של תהליך מיון לקליטת עובדים".
עשוי לעניין אותך
TNT יוצאת בקמפיין דיוור ישיר בין 25,000 לקוחות ישראליים העוסקים בנושאי יבוא/יצוא
"ממן" נערכת לגידול בהיקף תנועת מטעני היבוא לישראל במהלך חודש ספטמבר לקראת החגים
משלחת איגוד לשכות המסחר תצא לרומניה לצורך הידוק קשרי המסחר
הערב ימשך המו"מ בכדי למנוע את שביתת אגפי המיסים המתוכננת למחר
לין קורא לרה"מ שרון לכנס ישיבת חירום של הממשלה להיערכות לקראת השביתות במשק
צים: עד סוף השבוע הזה יוטענו כל המכולות שפורקו בחו"ל על מנת להביאן לישראל