רוטרי קיים ועידה שנתית בהפלגה באניה Dream Princess

ארגון רוטרי ישראל שכר הפלגה לכ – 1000 מחבריו באוניית הפאר DREAM Princess לרגל וועידת המ"ה השנתית. הארגון, שהכריז על השנה הקרובה כשנת המשפחה, קיים את ההפלגה שיצאה לקפריסין בסימן זה וכן בסימן 100 שנה לארגון רוטרי העולמי


00:00 ,30.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

ארגון רוטרי ישראל שכר הפלגה לכ – 1000 מחבריו באוניית הפאר DREAM Princess לרגל וועידת המ"ה השנתית. הארגון, שהכריז על השנה הקרובה כשנת המשפחה, קיים את ההפלגה שיצאה לקפריסין בסימן זה וכן בסימן 100 שנה לארגון רוטרי העולמי
 
לרגל וועידת המ"ה השנתית, שכר ארגון רוטרי ישראל את אוניית "נסיכת החלומות" להפלגה שיצאה במאי האחרון לשני לילות לקפריסין. בהפלגה השתתפו כ– 1000 מחברי הארגון והיא התקיימה בסימן שנת  המשפחה בעקבות הכרזת הארגון על השנה הקרובה כשנת המשפחה ובסימן חגיגות 100 שנה לארגון רוטרי העולמי.
 
עמוס שקד, חבר רוטרי כרמל שהיה בין מארגני ההפלגה סיפק פרטים על הוועידה המוצלחת וההפלגה המהנה. לדבריו, השנה כבכל שנה בתקופה זו, הם מקיימים את וועידת המ"ה השנתית. הוא ציין שההחלטה של גד שפר, נגיד רוטרי ישראל המכהן גם כיו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, לקיים את הוועידה השנה במסגרת ההפלגה ולא בבית מלון כבכל שנה, נבעה מהצורך לייצר משהו ייחודי וחדשני לאור העובדה כי רוטרי העולמי חוגג השנה 100 שנים להיווסדו.
 
"היענות החברים היתה מדהימה וראייה לכך היא כמות המגיעים לוועידה – בדרך כלל מספר המגיעים לוועידת המ"ה השנתית עומד על כ – 500 איש מתוך 1,500 ואילו להפלגה הגיעו כ- 1,000 חברים, חלקם אף נגידים אזוריים מחו"ל. בנוסף נכח בטקס הפתיחה שהתקיים על האונייה ראש עיריית חיפה מר יונה יהב. אין ספק כי להשתתפות בהפלגה היתה ערך מוסף עבור החברים, מחד קיום הוועידה שהינה בעלת חשיבות, ומאידך חופשה אטרקטיבית המאפשרת שייט על אונייה מפוארת, פעילויות סביב השעון וביקור בחו"ל ".
 
שקד ציין שמעבר להפלגה באונייה האטרקטיבית, התקיימה וועידה שבה קיימים כללים ברורים ומסודרים לגבי דיונים וכנסים ובין היתר התקיים, כמדי שנה, תחרות הנואם הצעיר. "לשמחתנו מצאנו באונייה מענה גם לעניין זה כאשר השתמשנו באולמות המיוחדים באונייה המיועדים  לכנסים ולאירועים". הוא ציין שמעבר לפעילות הקשורה בוועידה, הם לקחו חלק בפעילויות שמציעה הספינה שכללו צוות בידור בינלאומי, הופעה של הזמרת אביבה אבידן, מועדון לילה ודיסקוטק, משחקי בינגו, הפעלה סביב הבריכה, הפעלה מגוונת לילדים בכל הגילאים, מועדון ג'ימבורי, חדר כושר וספא, ארוחות מלאות ועשירות ועוד.
 
ארגון רוטרי הינו ארגון שירות של אנשי עסקים ואנשי מקצוע בכל חלקי העולם המנהלים פרויקטים הומניטריים למען הקהילה, מעודדים מידות מוסריות גבוהות בכל המקצועות ופועלים ליצירת הבנה בינלאומית ושלום בעולם. רוטרי מונה כיום כ-1,220,000 חברים וחברות המודעים לשירות הקהילה והמאוגדים ב-530 אזורים עם למעלה מ-31,000 מועדונים ב-166 מדינות.
 
לרגל חגיגות מאה שנה לארגון רוטרי העולמי הוצא בול ייחודי שהינו בול אספנים – בול יובל המאה עליו מצולמת האונייה Dream Princess.
 
יובל כספי, מנכ"ל כספי הפלגות קרוז המשווקת את אוניית "נסיכת החלומות", אמר: "ההפלגות המאורגנות המהוות את הטרנד החם ביותר בעולם התיירות בכלל ותיירות אוניות הקרוז בפרט מצריכות היערכות מדוקדקת בשל העובדה כי הפלגות כאלה מתקיימות בדרך כלל סביב נושא מסוים וכי הכל צריך להיות מתואם ומתוזמן  בצורה מושלמת".