קווי הספנות שפעלו תחת המותג Ellerman יפעלו תחת המותג Hamburg Sud

Hamburg Sud מוכרת כמוביל ימי בינלאומי; הנציגים המקומיים ואנשי הקשר, שזוהו עד כה כנציגי Ellerman, ימשיכו לשרת את קהל הלקוחות וישארו בעמדתם ללא שינוי; סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א תמשיך להציע


00:00 ,11.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
Hamburg Sud מוכרת כמוביל ימי בינלאומי; הנציגים המקומיים ואנשי הקשר, שזוהו עד כה כנציגי Ellerman, ימשיכו לשרת את קהל הלקוחות וישארו בעמדתם ללא שינוי; סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א תמשיך להציע שרותים בקווי הסחר, שפעלו בעבר במותג Ellerman וישויכו, החל מינואר 2005, למותג Hamburg Sud

בשנים האחרונות השלימה חברת הספנות הבינלאומית Hamburg Sud את רכישתן ומיזוגן של מספר קווי ספנות ובכללן השירות הפועל תחת השם Ellerman הפועל באזורי הסחר הודו – פקיסטן – מזרח תיכון, ישראל ולבנט. בזכות מהלכים אלו הצליחה Hamburg Sud להתברג בשווקים חדשים ולעצב את מעמדה כחברת ספנות מובילה בפעילות הסחר צפון-דרום.

מאחר ומרכיב משמעותי בחיזוק מעמדה הוא בהצגת השירותים ש- Hamburg Sud מספקת תחת מותג אחד, הוחלט להפעיל את קווי הסחר שפעלו עד עתה תחת המותג Ellerman, החל מינואר 2005, תחת המותג המוכר Hamburg Sud.

בהודעת החברה צויין כי המטרה העיקרית באסטרטגיה העסקית של Hamburg Sud בשנים האחרונות היתה לקשר בין כל הפעילות של החברה, ליצור סינרגיה בינהן ובכך לתת ערך מוסף בשירות, לטובת הלקוחות. בהתאם לכך, המותג Hamburg Sud הינו מוכר בענף הספנות והלוגיסטיקה כספק שירותים איכותי, אמין בעל סטנדרטים טכניים גבוהים, הפועל ביעילות ומספק פתרונות לוגיסטיים. בחברה משוכנעים בכך שבהפעלת קשת השירותים הרחבה לאזור הים התיכון ולקווי הודו/פקיסטן, תחת המותג Hamburg Sud, תוביל לחיזוק קשריה העסקיים באזורי הסחר הללו.

שינוי שם המותג מ- Ellerman והפעלת שרותים אלו תחת Hamburg Sud תצא לפועל כשהנציגים המקומיים ואנשי הקשר, שזוהו עד כה כנציגי Ellerman, ימשיכו לשרת את קהל הלקוחות וישארו בעמדתם ללא שינוי.

חברת סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א, המשמשת כנציגתה בישראל של Hamburg Sud, תמשיך להציע את אותם השרותים בקווים הפועלים כיום תחת המותג Ellerman ושיפעלו תחת המותג Hamburg Sud החל מראשית 2005.

יורם הופמן, מנכ"ל סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א, הגיב כי ברמת הפרקטיקה, הלקוחות יהנו מרמת שירות גבוהה בדומה לשירות שניתן תחת המותג Ellerman , אם כי מבחינה סנטימנטלית, המותג Ellerman שמוכר בישראל כבר למעלה מ-70 שנה, עבר בעלויות שונות ושירת בנאמנות את היבואנים והיצואנים הישראלים גם בתקופות משבר ומלחמות, יעלם משוק הספנות בישראל. "זהו רגע עצוב לכולנו בחברת א.מ.א".

יורם הופמן הוסיף כי זאת תופעה אחת מני רבות שמאפיינת את תעשיית הספנות בעולם שבו חברות קטנות ובינוניות הולכות ו"נבלעות" על ידי חברות גדולות כחלק מהשינויים שחלים בתעשייה, "מהפכה שאנחנו חווים כבר מספר שנים כתוצאה מ- Profit Margins" " הולכים וקטנים והחשיפה לשינויים במחירי הדלק, מחירי האוניות והתנודות החדות בשערים שבין המטבעות הולכת וגדלה".