צים חוגגת 60

יו"ר דירקטוריון צים ומנכ"ל צים אירחו כ-1,000 מלקוחות החברה לציון 60 שנה להיווסדה. דורון גודר: "לצים פוזיציה חזקה בעולם ואנחנו נשמור על כך"


00:00 ,07.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר דירקטוריון צים ומנכ"ל צים אירחו כ-1,000 מלקוחות החברה לציון 60 שנה להיווסדה. דורון גודר: "לצים פוזיציה חזקה בעולם ואנחנו נשמור על כך"
 
בדברי הפתיחה הודה מנכ"ל צים דורון גודר לנוכחים הרבים באירוע בשם כל עובדי החברה ואמר: "אירוע זה נועד להודות לשותפינו הרבים. אתם שותפינו לדרך. המחויבות ההדדית נתנה לנו את האפשרות לנווט את החברה 60 שנה ותיתן לנו את האפשרות להמשיך ולהוביל את כולנו להגשמת משימותינו העסקיות.ישראל היא עוגן מרכזי של צים בעבר ובעתיד. לחברה פוזיציה חזקה בעולם ואנחנו נשמור על כך".
 
עידן עופר, יו"ר צים, הפתיע את הנוכחים בהענקת פרס לנציגת אורמת אשר הגיעה למקום הראשון בהיקף הובלת המטענים בשנה האחרונה. הפרס התברר כנסיעה זוגית על חשבון צים לתחרות פורמולה 1 אשר לה מעניקה צים חסות. עידן עופר ציין, כי בשנה הבאה נציג החברה שתגיע למקום הראשון יזכה בהפלגה באחת מאוניות  Royal Careebean שבבעלות הקבוצה.
 
אירוע לקוחות צים נערך על שפת הים. בכניסה הוצבה תערוכת צילומים מתקופת פעילות החברה החל מיום היווסדה בשנת 1946 עם רכישת אוניות הנוסעים "קדמה" מידי הבריטים. האירוע כלל ארוחת ערב בליווי תזמורת ג'אז, סרטים תיעודיים על החברה, הופעה של להקת צים ולסיום הופעה של עידן רייכל ולהקתו.
 
באירוע נכחו עידן עופר, יו"ר צים, מנכ"ל החברה לישראל, יוסי רוזן, סגן יו"ר דירקטוריון צים, ד"ר יורם זבה, מנכ"ל צים דורון גודר, יו"ר איגוד המשתמשים הפלסטינים מג'די חליל, מנכ"ל אגרסקו שלמה תירוש, מנכ"ל כתר פלסטיק טל סנדר, אלוף אלכס טל מפקד חיל הים לשעבר, אלוף עמי צחור ראש אמן לשעבר וכן נציגי המשתמשים הגדולים של כי"ל, תעשיות ברום, יום המלח, שטראוס עילית, יבואני מכוניות ועוד.