עודד טירה: פתיחת שביתה בנמלים תהיה טעות של וועדי העובדים ועובדי הנמלים

עודד טירה: על עמיר פרץ להפעיל את כל כובד משקלו, כדי שעובדי הנמלים לא יפרו את צו בית הדין ויפרצו בשביתה בנמלים; מזהיר: שביתה בנמלים תגרום לתוהו ובוהו ביחסי העבודה במשק, בחוקי העבודה ובהסכמים הקיבוציים


00:00 ,13.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
עודד טירה: על עמיר פרץ להפעיל את כל כובד משקלו, כדי שעובדי הנמלים לא יפרו את צו בית הדין ויפרצו בשביתה בנמלים; מזהיר: שביתה בנמלים תגרום לתוהו ובוהו ביחסי העבודה במשק, בחוקי העבודה ובהסכמים הקיבוציים; המגזר העסקי נחוש בדעתו למנוע נזקים נוספים ויגיש תביעות אישיות נגד מפירי צו בית הדין

על יו"ר ההסתדרות עמיר פרץ להפעיל את כל כובד משקלו והשפעתו, כדי שוועדי העובדים ועובדי הנמלים לא יפרו את צו בית הדין ולא יגרמו לתוהו ובוהו ביחסי העבודה, בחוקי העבודה ובהסכמים הקיבוציים. כך אומר עודד טירה, נשיא התאחדות התעשיינים בעקבות איומי השביתה של עובדי הנמלים, עם תחילתו של הליך חקיקה בכנסת לגבי שינוי מבנה בנמלים.

טירה טוען, כי המגזר העסקי, שמנסה להתאושש לאחר 6 שנות משבר, נחוש בדעתו למנוע נזקים נוספים ולכן הוא לא יהסס להגיש תביעות אישיות נגד אלה שיפרו את צו בית הדין ויגרמו לנזקים בלתי הפיכים למשק ולכלכה הישראלית.

טירה טוען, כי פתיחת שביתה בנמלים תהיה טעות של וועדי העובדים ועובדי הנמלים. שכן שביתה כזו תעמיד בסכנה את כל ההישגים הרבים שהשיגו עד היום במשא ומתן ביניהם לבין הממשלה.

נשיא התאחדות התעשיינים קורא לוועדי העובדים ולעובדי הנמלים להמשיך ולמצות את המשא ומתן, שהגיע לשלב מתקדם מאוד ואשר מרבית חילוקי הדעות מצאו כבר את פתרונן.

טירה מציין, כי פריצת שביתה בנמלים תיפגע גם בעמוד השידרה של יחסי העבודה בארץ, שהוא בית הדין לעבודה. זאת ומאחר שפעילות כזאת תהיה בניגוד גמור לפסיקת בית הדין לעבודה שהינה בתוקף ויהיה בכך משום ביזיון החלטת בית הדין.