עובדי הנמלים: ארכת בית הדין לשבוע ימים לא תאפשר פתרון למשבר

יו"ר ועד עובדי נמל חיפה דודו פרץ: "ארכת בית הדין לשבוע ימים לא תאפשר את פתרון המשבר עם האוצר ליישום הרפורמה במבנה הנמלים". בית הדין לעבודה נתן אתמול בשעות הלילה המאוחרות, ארכה של שבוע לגיבוש הסכם בין ועד עובדי נמל חיפה לבין האוצר.


00:00 ,26.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יו"ר ועד עובדי נמל חיפה דודו פרץ: "ארכת בית הדין לשבוע ימים לא תאפשר את פתרון המשבר עם האוצר ליישום הרפורמה במבנה הנמלים"

בית הדין לעבודה נתן אתמול בשעות הלילה המאוחרות, ארכה של שבוע לגיבוש הסכם בין ועד עובדי נמל חיפה לבין האוצר. סוכם כי במהלך השבוע הבא יערכו שלושה ימי דיונים אינטנסיביים ובסיומם יחזרו הצדדים לבית הדין על מנת לדווח על תוצאות הדיונים והמשמעויות הנגזרות מכך להמשך. הדיון בבית הדין נערך לצורך עדכון נשיא בית הדין לגבי סטטוס המו"מ בין נציגי הממשלה, ההסתדרות ונציגות העובדים.

דודו פרץ יו"ר ועד עובדי נמל חיפה אמר כי "ארכת בית הדין לשבוע ימים, לא תאפשר את פתרון המשבר עם האוצר ליישום הרפורמה במבנה הנמלים"

ועד עובדי נמל חיפה המליצו על ארכה של 3 חודשים על מנת שנציגי האוצר יציעו פתרון שייתקבל על ידי שני הצדדים ולא יגיעו להחלטה פזיזה. דודו פרץ מוסיף " לימוד שינוי מבנה הנמלים מורכב, רחב וחשוב מאוד לעתיד העובדים לכן אנו לא נחליט שום החלטה לפני שנבין את ההשלכות"

מר פרץ מגנה את השיטה שבה פועלים נציגי האוצר " נציגי האוצר מעלים בתקשורת סיכומי כזב שכביכול סוכמו בין ועד העובדים לביניהם, בכך מנסים נציגי האוצר להציג אותנו באור שלילי לעיני הציבור הרחב ולהפעיל עלינו לחץ פסיכולוגי . חשוב לי לציין כי ההסטה התקשורתית של נציגי האוצר ומשרד התחבורה גורמת לעובדי הנמלים אי נוחות הפוגעת בתיפקוד העובדים במהלך העבודה השוטפת"

נציגי עובדי הנמלים עדכנו את השופט סטיב אדלר בדיון שנערך אתמול, כי בניגוד לעמדה שהאוצר מנסה להציג נדרשים כחודשיים עד שלושה להביא לסיכום חיובי של הדיונים שיהיה מקובל על עובדי הנמלים, ולא קיצורי הדרך עלולים לגרום להשבתת הנמלים.

ממשרד האוצר לא נתקבלה תגובה.