עובד נמל אשדוד יקבל פרס מנשיא המדינה

ירון קליין, רכז תכנון בחברת נמל אשדוד, יקבל במהלך חודש ינואר את אות "סגן העובד המצטיין" הארצי מאת נשיא המדינה


00:00 ,08.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

ירון קליין, רכז תכנון בחברת נמל אשדוד, יקבל במהלך חודש ינואר את אות "סגן העובד המצטיין" הארצי מאת נשיא המדינה
 
ירון קליין, רכז תכנון בחברת נמל אשדוד, יקבל במהלך חודש ינואר הקרוב את אות "סגן העובד המצטיין" הארצי בתחום השירותים לשנת 2009, במסגרת טקס חגיגי בבית הנשיא בירושלים.
 
בהודעת הזכייה ששלחה ועדת הפרס צוין כי ההחלטה להעניק לקליין את האות התקבלה פה אחד, מתוך הערכה עמוקה לפועלו והצטיינותו במסגרת תפקידו, ומתוך תקווה כי זכייתו תהווה דוגמא ומופת לכל עובדי חברת הנמל.
 
מבצע העובד המצטיין על שם נח מוזס, בחסות העיתון ידיעות אחרונות, מתקיים זו השנה ה-34. כמידי שנה, גם השנה יחולקו פרסים כספיים לזוכים, בשווי כולל של כ-500 אלף שקל. מבצע "העובד המצטיין" נמצא בפיקוח וייעוץ מקצועי של ועדת שיפוט עליונה המורכבת מנציגי התאחדות התעשיינים, ההסתדרות החדשה, נציבות שירות המדינה, משרד התעשייה והמסחר, נציגי הציבור וידיעות אחרונות.
 
ניצב בדימוס יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, ציין כי "זכייתו של ירון קליין באות סגן העובד המצטיין היא אינדיקציה נוספת למסירותם הייחודית של עובדי חברת נמל אשדוד לעבודתם. בזכות המאמצים הכבירים שהם משקיעים, מצליחה חברת הנמל לחזק את מעמדה כנמל המובילה בישראל, ולהגיע להישגים ברורים".
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "אני מברך על בחירתו של ירון קליין כעובד מצטיין. זה מהווה מקור גאווה לפועלו ומקצועיותו. אין ספק כי זכייתו תחזק ותעודד את העובדים להמשיך ולהשקיע בעבודתם בנמל. יגעת ומצאת- תאמין".