קוסקו מעדכנת: יישומי הרשת באמריקה חזרו לפעול כרגיל

החברה עדכנה לפני שעה קלה את לקוחותיה כי כל ערוצי התקשורת כולל טלפון, אימיילים וחילופי מידע אלקטרוניים שבו לפעילות. צופה כי הפעילות תשוב למסלול תוך שבוע ימים. לא ציינה אם נגרמו לה נזקים כספיים


10:13 ,30.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת קוסקו דיווחה לפני שעה קלה ללקוחותיה כי כל יישומי הרשת של חברת קוסקו שיפינג ביבשת אמריקה חזרו לפעילות רגילה. כל ערוצי התקשורת כולל טלפון, אימיילים וחילופי מידע אלקטרוניים שבו לפעילות. 

 

חברת הספנות הסינית מדווחת כי חלה עליית מדרגה בתגובה לפניות הלקוחות וכי היא עובדת במלוא הכוח כדי לטפל בפניות השירות של הלקוחות שהתקבלו מוקדם יותר. החברה צופה כי תגובת השירות צפויה לחזור למסלול רגיל תוך שבוע ימים. 

 

החברה מדווחת עוד כי רשתות התקשורת הגלובליות של קוסקו שיפינג יציבות ובטוחות  לשימוש, וכי הפעילות העסקית הגלובלית הינה יציבה ופועלת ללא רבב.  קוסקו שיפינג מציינת עוד כי היא תמשיך לספק שירותים מאובטחים ואמינים ומודה ללקוחותיה על האמון והתמיכה תוך ציפייה להמשך שיתוף פעולה. 

 

נזכיר כי בעיתונות זרה דווח שעובדי חברת קוסקו בארה״ב נאלצו להיעזר בחשבונות אימייל של יאהו וברשתות חברתיות על מנת להישאר בקשר עם לקוחותיהם בעוד חברת הספנות התמודדה עם השלכות מתקפת הסייבר שהתרחשה ביום שלישי האחרון. 

 

החברה לא ציינה האם נגרמו לה נזקים כספיים עקב מתקפת הסייבר מסוג ״כופר״ שהתרחשה ביום שלישי שעבר, והאם הסכימה לשלם תשלומי כופר כלשהם לטובת חזרה לפעילות.