קבוצת מארסק: פטריק ג׳אני מונה לסמנכ״ל הכספים

פטריק ג׳אני, אשר ייכנס לתפקידו באופן רשמי ב-1 במאי 2020, יהיה חלק ממועצת המנהלים של החברה. סורן סקו, מנכ״ל קבוצת מארסק: ג׳אני ימלא תפקיד מפתח בהאצת השינוי האסטרטגי שלנו


11:07 ,12.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת מארסק הודיעה אתמול על מינויו של פטריק ג׳אני לתפקיד סמנכ״ל הכספים של הקבוצה. ג׳אני ייכנס לתפקידו באופן רשמי ב-1 במאי 2020, ואף יהיה חלק ממועצת המנהלים של החברה. ג׳אני הינו אזרח גרמני שניהל עד כה קריירה מצליחה בתחום אופטימיזציה של מימון ותהליכים כסמנכ״ל כספים וחבר הוועד המנהל של חברת Clariant AG משוויץ.

 

סורן סקו, מנכ״ל קבוצת מארסק, ציין בהודעה שפרסמה החברה כי ״אני שמח לקבל את פטריק ג׳אני לקבוצת מולר - מארסק, בה הוא ימלא תפקיד מפתח בהאצת השינוי האסטרטגי שלנו. פטריק מביא ניסיון פיננסי מוצק ורקורד מוכח של ניהול עלויות כמו גם צמיחה ברווחית באמצעות מיזוגים ורכישות וכן חדשנות. אני מצפה לעבוד איתו בשיתוף פעולה״.

 

פטרקי ג׳אני מסר בהודעה כי ״אני נרגש להצטרף לקבוצת מולר-מארסק, הקבוצה העולמית  המובילה בתחום הספנות, הנמלים והלוגיסטיקה. זוהי גם חברה שבנויה על בסיס חזק בעודה מובילה את הטרנספורמציה בענף שלם באמצעות חדשנות דיגיטלית ואופטימיזציה. הערכים, מיקוד הלקוחות והשאיפות הגבוהות של החברה מרתקים לחלוטין, ואני מצפה להצטרף לצוות״.