קבוצת יונדאי שינתה את שמה והשיקה את חזון החברה לעתיד

בטקס לציון 50 שנות להיווסה קבוצת יונדאי מדרום קוריאנית שינתה את שמה ל-HD יונדאי והכריזה על שלושת עמודי החזון העסקי שלה הכולל חדשנות טכנולוגית בהתאם למגמות של אפס פליטת פחמן


11:47 ,27.12.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת יונדאי מדרום קוריאנית שינתה את שמה ל-HD יונדאי. לפי דיווחים בתקשורת הקוריאנית, שינוי השם עולה בקנה אחד עם יום השנה ה-50 לחברה שנערך לאחרונה ושימש כבמה לחברה להכריז על החזון החדש שלה לשנים הבאות.

 

החברה חשפה את שלושת עמודי החזון העסקי הליבה שלה, והם: מימוש הפוטנציאל האינסופי של הים בתחום בניית הספינות והים, מימוש מערכת אקולוגית אנרגטית עתידית בת קיימא במגזר האנרגיה, ומתן פתרונות תעשייתיים מעבר למגבלות הזמן והמרחב במגזר המכונות התעשייתיות.

 

חדשנות טכנולוגית בהתאם לדה-קרבוניזציה הימית ודיגיטציה זוהתה כמפתח להצלחה ב-50 השנים העתידיות של העסק.

 

HD יונדאי היא חברת האם של קוריאה בניית ספינות והנדסה (KSOE), השולטת במספנות הבולטות בקוריאה ובהן יונדאי תעשיות כבדות, יונדאי סאמהו תעשיות כבדות ומספנת יונדאי MIPO.

 

זו הייתה שנה טובה במיוחד עבור חברת KSOE, שכן החברה הצליחה לחרוג מהיעד השנתי שלה של 17.4 מיליארד דולר וזכתה בהזמנות ל-190 ספינות, בעיקר מונעות מהביקוש לאניות מונעות LNG, מה שהביא את ספר ההזמנות שלה לשווי של 22.8 מיליארד דולר.