קבוצת CMA CGM תעניק חסות לוגיסטית לאולימפיאדת פריז 2024

קבוצת CMA CGM תעמיד את המומחיות שלה לרשות פריז 2024, ותטפל בהובלה והלוגיסטיקה של כל הסחורות, הציוד והחומרים הנדרשים להצלחת אירוע הספורט הגדול בעולם תוך הקפדה על ההשפעה הסביבתית והחברתית של כל הפעילות שלה


10:19 ,05.02.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת CMA CGM, המספקת פתרונות שינוע בים, ביבשה באוויר ובשרשרת הלוגיסטית, הפכה לשותפה רשמית בפתרונות לוגיסטיים של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024, אירוע הספורט הגדול בעולם.

 

 באמצעות חברות הבת שלה CEVA Logistics ו-CMA CGM Air Cargo, הקבוצה תטפל בכל פעילויות התחבורה והעמילות המכס הבינלאומיות ותספק ותפעיל את המתקנים הלוגיסטיים הנדרשים לאולימפיאדת פריז 2024. CMA CGM תפעיל גם שירותי הובלה ולוגיסטיקה בכבישים ובנהרות בפריז, במשחקים האולימפיים והפראלימפיים 2024, במטרופולין צרפת ובשטחי צרפת מעבר לים.

 

 

מקבוצת CMA CGM נמסר כי בכוונת הקבוצה לספק משחקים ברי קיימא, תוך הקפדה על ההשפעה הסביבתית והחברתית של כל הפעילות שלה. קבוצת CMA CGM, המחויבת לגישה בת קיימא המכוונת ל-Net Zero-Carbon עד 2050, תספק פתרונות לוגיסטיים דלי פחמן וחסכוניים באנרגיה. CMA CGM תמנף את פתרונות ההובלה והלוגיסטיקה שלה המופעלים על ידי LNG, דלק ביולוגי, חשמל או דלקים בני קיימא, כמו גם הובלת דוברות למשלוחים תוך עירוניים, כדי להפחית את השפעת הפחמן של שירותי תחבורה בינלאומיים. כמו כן, הקבוצה תדאג לאופטימיזציה של אריזות ופסולת מחסנים.