צים: שת״פ תפעולי עם MSC

ההסכם, שייכנס לתוקף בפברואר 2025, כולל שיתוף פעולה תפעולי בששה קווים מרכזיים בין אסיה לחוף המזרחי של ארה״ב, מפרץ מקסיקו, החוף המערבי של מקסיקו והאזור הקריבי. נשיא ומנכ״ל צים אלי גליקמן: במסגרת השותפות תקודם הפעלת אניות גדולות וירוקות יותר


14:23 ,09.09.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

צים מודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה תפעולי עם חברת ספנות המכולות הגדולה בעולם, MSC, בסחר האסטרטגי בין אסיה לארה״ב. ההסכם, שייכנס לתוקף בפברואר 2025, כולל שיתוף פעולה תפעולי בששה קווים מרכזיים בין אסיה לחוף המזרחי של ארה״ב, מפרץ מקסיקו, החוף המערבי של מקסיקו והאזור הקריבי.

 

נשיא ומנכ״ל צים אלי גליקמן ציין: ״הסכם שיתוף הפעולה החשוב עם MSC משקף את המחויבות של צים למתן פתרונות לוגיסטיים מעולים ללקוחותיה בסחר בין אסיה לארה״ב. אנו שמחים לשתף שוב פעולה עם חברת MSC, שותפה עיסקית ותיקה ואמינה שלנו, על מנת להרחיב ולשדרג את רשת הקווים שלנו. כחלק מהמשימה של צים לצמצם פליטות פחמניות, במסגרת השותפות תקודם הפעלת אניות גדולות וירוקות יותר, בהן האניות החדישות של צים המונעות בגז טבעי נוזלי LNG. אני גאה לציין כי צים היא חברת הספנות הגלובלית הראשונה המפעילה אניות מונעות גז טבעי בנמלי החוף המזרחי של ארה״ב. שניים מהקווים שלנו בסחר מופעלים על ידי אניות LNG בלבד, דבר המהווה יתרון תחרותי משמעותי״.