צים חושפת את פרטי רשת אסיה - אמריקה החדשה

מחברת צים נמסר כי השירות החדש והמשודרג בין אסיה לבין החוף המזרחי של ארה״ב יתחיל לפעול בתחילת ספטמבר. הרשת החדשה כוללת חמישה שירותים במסגרת השת״פ עם ברית 2M


11:31 ,12.08.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

צים שמחה להודיע ​​כי בעקבות ההכרזה על הסכם השותפות האסטרטגית החדש עם ברית 2M היא חושפת כעת פרטים על השירות החדש והמשופר של החברה בין אסיה – החוף המזרחי של ארה״ב – אסיה. נציין כי מדובר בחמישה שירותים חדשים אשר יופעלו בשיתוף פעולה של ברית 2M. שימו לב כי שניים מהשירותים החדשים (שירות ״שבעת הכוכבים״ ושירות ZNF לתת יבשת הודו) עוברים דרך תעלת סואץ ולא תעלת פנמה כך שבקווים אלו ניתן להשתמש באניות שאינן מוגבלות בגודל 14,000 TEU כמו האניות שעוברות דרך תעלת פנמה.

 

נסים יוחאי, סמנכ״ל בכיר, היחידה העסקית הפסיפית של צים, אמר כי ״השירות החדש יאפשר ללקוחות צים ליהנות משני העולמות: השירות המותאם והאישי של צים, יחד עם התשתית והמוצרים הטובים ביותר בשוק״. 

 

הרשת המשודרגת החדשה כוללת 5 שירותים במסגרת שיתוף הפעולה של צים וברית 2M כמפורט להלן: 

 

שירות ZCP  (ZIM Container Service Pacific) – שירות מצפון ומרכז סין ודרום קוריאה למפרץ ארה״ב, הקאריביים ודרום האטלנטי, עם טרנזיט טיים מהיר מצפון אסיה לדרום האטלנטי, פקידות חדשות בנמלי Xingang, ווילמינגטון ופוסאן בדרך מערבה, וקישורים לנמלי הליפקס/ קאריביים/ מפרץ ארה״ב דרך נמל קינגסטון. 

 

שירות ZBA (ZIM Big Apple) – שירות שמציע את חיבור בין דרום ומרכז סין ודרום קוריאה לצפון האטלנטי, זמני שינוע מהירים לניו יורק, פקידה ייחודית בנמל בולטימור, ייבוא ​​מטענים להודו תת היבשת ודרום מזרח אסיה.

 

שירות ״שבעת הכוכבים״ Z7S- השירות מציע שינוע מהיר מדרום סין, וייטנאם ודרום מזרח אסיה לחוף המזרחי של ארה״ב, פקידות חדשות וישירות בנמלי מיאמי, צ׳רלסטון וסינגפור. 

 

שירות ZSA  (ZIM Sunny Atlantic Express) – השירות מציע שירות מהיר מטייוואן, סין ודרום קוריאה לדרום האטלנטי; זמני שינוע מהירים מאסיה לנמל סוואנה, וכן פקידות ישירות חדשות בנמלי Xiamenומיאמי. 

 

שירות ZNF  (ZIM New Frontier) – השירות מציע שירות מהיר מתאילנד, דרום מזרח אסיה ותת יבשת הודו לחוף המזרחי של ארה״ב; זמני שינוע מהירים מדרום מזרח אסיה ותת -יבשת הודו לניו יורק, פקידה ישירה וחדשה בנמל Laem Chabang (תאילנד), פקידה ישירה חדשה בסינגפור, וכן זמני שינוע מהירים מתאילנד לחוף המזרחי של ארה״ב.